Captain_Nintendo Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Har lastet ned noen filmer fra Google video ved å velge "download for ipod/psp" og filmene er i .mp4 formatet. I følge den hersens manualen skal det bare være å opprette mappen "video" i psp folderen. Dermed la jeg jo filmene inn der, men de kommer jo ikke opp i video menyen når jeg slår på PSPen. Har forresten firmware 2.71 Hjeeeeelp! Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Er det rett størrelse ( pixler ) på filmen da? Prøv å last ned .avi filmen og last ned programmet WinAvi MP4 converter, så converterer du til PSP der. Endret 29. september 2006 av BigJackW Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Er det rett størrelse ( pixler ) på filmen da? Prøv å last ned .avi filmen og last ned programmet WinAvi MP4 converter, så converterer du til PSP der. 6967706[/snapback] Har funnet ut at hvis jeg endrer navnet på fila til MAQ10821 så får jeg frem fila, men ifølge PSPen er det "unsupported format"... Merkelig når det er .mp4 og den andre .mp4 videon jeg lasta ned fra pspstore fungerer jo... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg får heller ikke filmene fra video google til å funke riktig, men hvis jeg konverterer dem igjennom pspvideo 9 så funker de. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Av egen erfaring har jeg lagt merke til at videoene på video.google.com kun virker på de nyeste firmwarene. Selfølgelig kan du konvertere dem å så spille dem av. Men jeg tror google.com har et aller annet slags sammarbeid med sony slik at folk må oppgradere firmwaren for å spille av filmer fra video.google.com Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hey, jeg har "samme" problem bare jeg har noen litt større filmer (spillefilmer) som jeg har rippet over til pcen.. Det jeg har problem med er å få filmen til å vise seg på PSPen, har prøvd å endre navn med en liten "forbedring" bare nå kom det opp at fila ikke var støttet.. Skal jeg bruke .avi eller .mp4? Flere forslag til hvordan jeg skal få det til å virke? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Bruk et konverteringsprogram, f.eks. PSP video 9 til å få riktig format. Da funker filmene dine Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Bruk et konverteringsprogram, f.eks. PSP video 9 til å få riktig format. Da funker filmene dine Klarer ikke å få det til å fungere med vista =S ( versjon: 4.08 ) Noen tips til å få det til å fungere, eller går det an å laste ned en eldre versjon som fungerer? Lenke til kommentar
krokodille25 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hva trådstarter enn gjør, IKKE oppdater firmware!!! Det blir mye lettere for deg hvis du har den firmwaren du har nå hvis du finner ut at du skal installere cfw. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Du kan ta en titt på PSP Media Manager fra Sony selv! Ellers er de programmene som er nevnt svært smarte. downloads.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå