Gå til innhold

Siste bekreftelse på stasjonært-oppsett før kjøp

Anbefalte innlegg

https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=35411

Shg er billigere, men går for advance sida dei har alle varene + at shg har fått dårlige tilbakemeldinger.

Har veldig lyst til å trykke på kjøp-knappen i løpet av kvelden. Skjermkortet kommer ikkje inn før 10. oktober, så har egentlig ikkje dårlig tid, men er greit å berre bli ferdig med det.

Er det noke eg bør endre/noken grunn til at eg bør vente med kjøpet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er litt usikker på skjermkortet.

Er det verdt den stive prisen? Kor stor forskjell er det på et sånt kort og et som er 1000kr billigere?

Edit: Tingen er at opphavet har foreslått å sponse skjermkortet, så eg er litt skeptisk til å kjøpe et veldig dyrt skjermkort som kanskje berre gir 5-10% bedre ytelse for den ekstra tusenlappen.

Dilemma.

Endret av Chinny
Lenke til kommentar
Bør eg ha 512mb skjermkort?

Er veldig usikker på forskjellen på 256 og 512 når det gjelder ytelse i forhold til pris.

6967876[/snapback]

Forskjellen er liten, merkes ikke i praksis , jeg hadde gått for 1900XT heller, 1000kr billigere og ikke så stor forskjell i ytelsen ;)

Lenke til kommentar

Har ikkje tenkt å klokke.

Kor mykje lenger vil et 512mb kort "holde", dvs. før eg må bytte det ut for å kunne kjøre nyaste spel?

Vil ikkje kjøpe 256mb kort og så måtte bytte det ut til våren.

"Forskjellen er liten, merkes ikke i praksis , jeg hadde gått for 1900XT heller, 1000kr billigere og ikke så stor forskjell i ytelsen wink.gif"

Ka vil "ikkje så stor forskjell" sei? 5% 25%? :)

Lenke til kommentar
Har ikkje tenkt å klokke.

Kor mykje lenger vil et 512mb kort "holde", dvs. før eg må bytte det ut for å kunne kjøre nyaste spel?

Vil ikkje kjøpe 256mb kort og så måtte bytte det ut til våren.

"Forskjellen er liten, merkes ikke i praksis , jeg hadde gått for 1900XT heller, 1000kr billigere og ikke så stor forskjell i ytelsen wink.gif"

Ka vil "ikkje så stor forskjell" sei? 5% 25%? :)

6968234[/snapback]

Jeg vet ikke helt 5-10% kanskje!? Men det kommer nye skjermkort med DX10 snart ut så da må du likevell kjøpe et nytt et om du vill spille de nyeste spillene ;)

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt 5-10% kanskje!? Men det kommer nye skjermkort med DX10 snart ut så da må du likevell kjøpe et nytt et om du vill spille de nyeste spillene ;)

6968251[/snapback]

Care to elaborate? DX10?

Så det er bedre å kjøpe billigkortet og oppgradere neste sommer?

Kan ej kjøre f. eks. Oblivion på max med 256mb kortet?

Lenke til kommentar

6968251[/snapback]

Care to elaborate? DX10?

Så det er bedre å kjøpe billigkortet og oppgradere neste sommer?

Kan ej kjøre f. eks. Oblivion på max med 256mb kortet?

6968290[/snapback]

Ja seff kan du det ;) ska prøv å finne noen tester av dette kortet men det kan du prøve selv og ;)

EDIT : HER har du en liten test av både 1900XTX, 1900XT og noen Nvidia skjermkortene ;)

Endret av acemaster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...