Gå til innhold

Sony Ericsson K800i og MP3?

egd1

Anbefalte innlegg

Min datter har en mobil som ikke lengre er mobiltelefon når hun bruker den som MP3-spiller. Hvordan er det med K800i? Man kan bli ringt til selv om man spiller MP3 eller..? Og hvor lenge varer batteriet ved MP3 spilling?

Endret av egd1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan helt fint spille av MP3 i bakgrunnen. Ved innkommende SMS eller samtaler vil musikken bli dempet og man kan svare på samtalen eller lese meldingen.

Batteritiden varierer med lydstyrke osv. Jeg har spilt kontinuerlig musikk på min K800 hele veien på toget fra Trondheim til Oslo uten at batteriet ble tomt... :-)

-snubbel

Lenke til kommentar

er ikke helt sikker på batterilevetiden. men jeg er sikker på at du kan snakke i telefonen mens du bruker den som mp3-spiller.

For at mp3-spilleren skal spille musikk må du koble til handsfree settet og men du hører og en samtale kommer inn kan du bare bruke handsfreen og musikken vil da stoppe automatiskt.

Bruker selv mp3 funksjonen avogtil. Jeg synes batteri kapasiteten er ganske bra men selfølgeli tar jo avspillings funskjsonen en del batteri men vi snakker flere timer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...