Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nettverk heng seg opp av og til

Anbefalte innlegg

Som nevnt ovenfor... har nettopp skifta modem fordi eg trudde det var det som var for gammalt... men hverken nytt modem eller ny splitter hjalp.

Det er DSL-lampen som blinkar... den begynnar å blinke slik av og til, blinkar ei lita stund, så roar det seg å lampen lys grønt heile tida...

Kan det vere den ledningen som går fra modemet til splitteren som kan vere sprukken eller noko?

Har fått lånt meg ein kabel no,for å teste om det kan vere det... men det kan ta lang tid før det eventuelt heng seg opp igjen... tiden på ogghenginga varierer veldig...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som nevnt ovenfor... har nettopp skifta modem fordi eg trudde det var det som var for gammalt... men hverken nytt modem eller ny splitter hjalp.

Det er DSL-lampen som blinkar... den begynnar å blinke slik av og til, blinkar ei lita stund, så roar det seg å lampen lys grønt heile tida...

Kan det vere den ledningen som går fra modemet til splitteren som kan vere sprukken eller noko?

Har fått lånt meg ein kabel no,for å teste om det kan vere det... men det kan ta lang tid før det eventuelt heng seg opp igjen... tiden på ogghenginga varierer veldig...

6967354[/snapback]

Kjøpte meg ny nettverkskabel, men blinkinga berre fortsetter slik som før...

Kan det da vere noko med linja fra Telenor??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...