milkshake1 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Som nevnt ovenfor... har nettopp skifta modem fordi eg trudde det var det som var for gammalt... men hverken nytt modem eller ny splitter hjalp. Det er DSL-lampen som blinkar... den begynnar å blinke slik av og til, blinkar ei lita stund, så roar det seg å lampen lys grønt heile tida... Kan det vere den ledningen som går fra modemet til splitteren som kan vere sprukken eller noko? Har fått lånt meg ein kabel no,for å teste om det kan vere det... men det kan ta lang tid før det eventuelt heng seg opp igjen... tiden på ogghenginga varierer veldig... Lenke til kommentar
milkshake1 Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Som nevnt ovenfor... har nettopp skifta modem fordi eg trudde det var det som var for gammalt... men hverken nytt modem eller ny splitter hjalp. Det er DSL-lampen som blinkar... den begynnar å blinke slik av og til, blinkar ei lita stund, så roar det seg å lampen lys grønt heile tida... Kan det vere den ledningen som går fra modemet til splitteren som kan vere sprukken eller noko? Har fått lånt meg ein kabel no,for å teste om det kan vere det... men det kan ta lang tid før det eventuelt heng seg opp igjen... tiden på ogghenginga varierer veldig... 6967354[/snapback] Kjøpte meg ny nettverkskabel, men blinkinga berre fortsetter slik som før... Kan det da vere noko med linja fra Telenor?? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Høres ut som modemet har problemer med å få kontakt med sentralen. Sjekk loggen til routeren - mye mulig det står noe fornuftig der. Det kjappeste er jo uansett å ringe Telenor, så får du vite om det er problemer med sentralen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå