rascl Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Hei, Jeg satt og så på videoer på youtube. Plutselig hører jeg en høy lyd og pcen skrur seg av, og det begynner å lukte brent. Når jeg skal skru på pcen igjen starter vifter osv i 1/10 sekund for så å slukne igjen. Når jeg igjen prøver å skru på, skjer ingen ting. Skrur jeg av og på PSU skjer det samme som første gangen. Dette er vel åpenbart PSUsvikt, ingenting jeg kan gjøre vel? Endret 29. september 2006 av rascl Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 hvis du er heldig er det bare PSU som er blåst..er du uheldig kan den ha tatt med seg andre ting i døden..lukt og du kjenner om svilukta kommer fra PSU så vet du om det er den..sjekk hovedkort og kontakter for svimerker..så er det jo bare å prøve med en ny PSU.. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Dersom du har en gammel PSU liggende et sted, kan du jo ta og teste og se om det skjer med denne også? I så fall vet du jo hvor problemet ligger God helg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå