Jarmo Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Et kjapt spørsmål, kan man bruke en recovery-CD(i dette tilfelle) til å lage partisjoner? Boxen er en ny Asus A6JC bærbar med Rec.-CDèr Meg Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Kjæresten min har en ASUS S5A, og ved reinnstallasjon får hun følgende valg for partisjonering: 1 Partisjon på 100% 1 Partisjonert del og en upartisjonerte del 2 Partisjoner Husker ikke prosentandelen per partisjon på de 2 siste valgene, men de kunne ikke forandres. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Takker Skal kjøre en ny install i morgen og se hva som skjer. Kan jo fixe partisjoner på flere måter men hadde vært artig å vite om den muligheten finns på Recovery-plater(nye) til Asus. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Meld gjerne i fra hvis du kan gjøre partisjoneringen med CDen, kan være greit å vite til neste gang jeg fikser maskinen til samboeren min. Hvis ikke jeg får overtalt henne til å legge inn linux da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå