BrickTop Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Vi har akkurat fått en bærbar pc og skulle hatt trådløst internett. Vi har pr idag en leid router fra ngt i tillegg til en switch for å fordele det på to stasjonære. Jeg er helt uten kunnskap på dette feltet, men har jeg forstått det riktig ved at det er bare til å kjøpe en sånn trådløs antenne og plugge i switchen eller er det bare beregnet for å forlenge rekkevidden? Må jeg istedenfor kjøpe en trådløs router for å få dette til? Lenke til kommentar
BrickTop Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 hmmm, har etter litt lesing kommet frem til at jeg trenger et trådløst aksesspunkt...stemmer dette? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Trådløst aksesspunkt er det du trenger ja. Evt kan du skru av ruteren i en trådløs ruter og få et aksesspunkt, men dette er mere klønete å få til. Lenke til kommentar
BrickTop Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Da blir det et aksesspunkt...mange takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå