user11 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Oppsettet Dette oppsettet vil jeg gjerne kjøpe: http://prisguide.prisguide.no/vis_handlevo...waggon_id=35002 Er dette oppsettet greit, eller har jeg oversett noe? F.eks. bedre komponenter til samme pris eller kompatibilitet. Her er kravene mine (som oppsettet oppfyller): Hovedkort Ingen spesielle krav, men FireWire hadde vært fint (pluss det vanlige som SATA osv) skjermkort Skal ikke spille de beste spillene. Trenger mest til videoredigering. Kabinett En venn har dette kabinettet, og begge liker det. Tenker å bruke en 350W PSU fra et 4 uker gammelt In-Win kabinett. Jeg har ingen planer om å overklokke. Tusen takk for alle svar! Endret 29. september 2006 av user11 Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 D såg bra ut det Vet ikke om 350w strømforsyning holder da :S Men det kan du sjekk da HER Lenke til kommentar
user11 Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Hmm, i følge kalkulatoren trenger jeg litt over 250 W.. Så det burde vel holde regner jeg med Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Når det gjelder skjermkort til videoredigering så er det mer elller mindre et fett hva slags kort du kjøper..det viktige da er cpu og masse ram.. Du bør holde deg til minimum 400W PSU..og en PSU av godt merke.. Endret 29. september 2006 av Scortech Lenke til kommentar
user11 Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Ok, takk. Forslag til et skjermkort som er helt OK? Så kanskje jeg sparer noen kroner. (Kortet i handlevognen ligger på 1700 kroner nå...) Endret 29. september 2006 av user11 Lenke til kommentar
user11 Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Forresten, er det noen andre ulemper med ukjente PSU-merker enn at de kan fort ta kvelden? De kan vel ikke skade hardwaret mitt? Hvis ikke, gidder jeg ikke bruke masse penger på et nytt. Lenke til kommentar
BlackH Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Skjermkort kan faktisk ha litt å si... det spørs hva slags program du bruker. En del redigeringsprogrammer kan utnytte GPU fra skjermkortet i videoeffekter. Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Skjermkort kan faktisk ha litt å si... det spørs hva slags program du bruker. En del redigeringsprogrammer kan utnytte GPU fra skjermkortet i videoeffekter. 6968859[/snapback] Enig der. HER har du et annet skjermkort som er like bra som 7900serie Koste no d samme som 7600gt 350w strømforsyning er lite d ja gå heller for noe sånt link Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hvis du ikke skal klokke så bør du gå for PC4200 (533Mhz) ram og ikke PC5400 som du har i oppsettet nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå