abarhaugen Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 er helt fersk når det gjelder overklokking... har et hercules radeon 9700 kan de være mulig å overklokke et kort til det blir ødelagt når du tar et og et steg på di linjene eller vil det henge seg først? hvor mye har andre fått 9700 kort opp i? hvordan skal jeg teste etter overklokking? hvor vil evt kortet henge seg etter overklokking? trenger raskt svar... mvh andreas barhaugen Lenke til kommentar
aschj Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Viss du klokker minnet for mye får du artifacts (Snøstorm på skjermen). Viss du klokker GPU for mye får du lockup. Uansett klarer du ikke å ødelegge noe :smile: Lenke til kommentar
lynils Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Visst du kontakter meg på denne E-maile: [email protected] *Så skal jeg hjelpe deg!!!! Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Hvor kjøpte du Hercules-kortet ditt? Komplett får ikke inn før 22.11 Takk Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 2. november 2002 Forfatter Del Skrevet 2. november 2002 jeg kjøpte det hos PS data men jeg har forhåndsbestilt så de får ikke inn nytt parti gjelder å være raskt frampå, bestilte vel for to-tre mnd. siden.... men heng på knallkort + nydelig å se på=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå