Kenny-boy Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Når jeg holder Ctrl-knappen nede og trykker på filer på maskinen min, skal vanligvis filer bli merket, men nå låser musa seg helt mens jeg holder Ctrl inne. Hvis jeg slipper Ctrl kan jeg røre på musa igjen. Jeg har også lagt merke til at musa lagger seg i spill. (Spill hvor jeg ikke bruker musa lagger ikke). Noen som vet hvordan jeg fikser disse problemene? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Hvis det er trådløsmus så flytter du rundt på mottakern Nermest mulig er ikke alltid bra Endret 29. september 2006 av MongoMan Lenke til kommentar
Kenny-boy Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Har hatt det mottakeren der den står nå uten å røre den i flere år, så kunne ikke vært det. Fant ut problemet da. Trege taster hadde blitt aktivert. Og når jeg trykka shift 5 ganger så sto det at jeg hadde trege taster aktivert uansett hvor mange ganger jeg prøvde å avbryte det. Prøvde 10-12 ganger og plutselig ble det deaktivert. Merklig at den skulle låse seg der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå