hmz Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Hei! Var nettopp borte på en Ica Maxi der jeg benyttet meg av tilbudet der jeg kjøpte en slik en Xbox 360 Premium til 2499kr. Men har jeg alt jeg skal ha til å koble opp å bruke Xbox Live Market Place for å laste ned demoer, spill-trailere osv? Følger det med? Trenger hjelp for jeg kjøpte ikke spill og vil prøve ut maskinen! Takker for svar Endret 29. september 2006 av hmz Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 du trenger en internett kabel som du putter i Xboxen og så i Routeren. da skal du ha nett på Boxen Lenke til kommentar
hmz Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 du trenger en internett kabel som du putter i Xboxen og så i Routeren. da skal du ha nett på Boxen 6966498[/snapback] ja, men følger det ikke med i pakken da? var med en kabel som jeg putta i en routher og trodde da det skulle virke? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 du trenger en internett kabel som du putter i Xboxen og så i Routeren. da skal du ha nett på Boxen 6966498[/snapback] ja, men følger det ikke med i pakken da? var med en kabel som jeg putta i en routher og trodde da det skulle virke? 6966507[/snapback] Stemmer det, men det kan være du må sette xboxen til å motta ip innstillinger manuelt eller automatisk etter som.. Dette fungerte hvertfall knirkefritt hos meg!... synd.. Lenke til kommentar
hmz Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 du trenger en internett kabel som du putter i Xboxen og så i Routeren. da skal du ha nett på Boxen 6966498[/snapback] ja, men følger det ikke med i pakken da? var med en kabel som jeg putta i en routher og trodde da det skulle virke? 6966507[/snapback] Stemmer det, men det kan være du må sette xboxen til å motta ip innstillinger manuelt eller automatisk etter som.. Dette fungerte hvertfall knirkefritt hos meg!... synd.. 6966529[/snapback] var en kompis som har akkuratt samme problem! noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 du trenger en internett kabel som du putter i Xboxen og så i Routeren. da skal du ha nett på Boxen 6966498[/snapback] ja, men følger det ikke med i pakken da? var med en kabel som jeg putta i en routher og trodde da det skulle virke? 6966507[/snapback] Stemmer det, men det kan være du må sette xboxen til å motta ip innstillinger manuelt eller automatisk etter som.. Dette fungerte hvertfall knirkefritt hos meg!... synd.. 6966529[/snapback] var en kompis som har akkuratt samme problem! noen som vet hva det kan være? 6966640[/snapback] har du nextgentel eller liknende bredbånd? Lenke til kommentar
hmz Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 nei sitter hos en kompis nå. har Lyse 6 mbit her. Hjemme har jeg Telenor noe. usikker på hvilket.. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hvor feiler det når du kjører "Test Xbox Live Connection" (fra System -> Network Connections) ? Lenke til kommentar
hmz Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 jaaa det er fikset! hehe, var ikke noe feil ved xbox'en eller internettkoblinga, var bare vi som ikke bladde helt ned da vi skulle velge mellom gold-membership og alt det der. så ikke at det sto silver helt nede free liksom! var bare en liten glipp jo! gjett om jeg ble letta nå ja hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå