Lidskjalv Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Som media forteller har næringsministeren bedt om å gå av. Mon tro om avgangen er timet i henhold til å sikre seg «Gullpensjonen»...? Bt.no skriver: "Samordningslova og tilhøyrande forskrifter gjer at statsrådar som før eller etter perioden som statsråd har vore tilslutta ei offentleg tenestepensjonsordning, likevel får rett til statsrådspensjon etter berre seks månader som statsråd. Også etterløn i inntil tre månader etter statsrådsjobben, tel med." Merittliste: 2003-2005 = 1år, Fylkesråd for næring og samferdsel i Nordland 1997-2001 = 4år, Stortingsrepresentant for Nordland 1993-1997 = 4år, Stortingsrepresentant for Nordland Noen som veit? http://www.bt.no/innenriks/article275051.ece Endret 29. september 2006 av pwd3679 Lenke til kommentar
magicus Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Tror ikke dette handler om penger. En mann av hans kaliber kunne lett gått til privatsektor og tjent det dobbelte. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg ville blitt veldig overrasket om dette gjaldet pengene jeg også. Jeg tror mannen når det gjelder hans ønske om å være mer med familien, i tillegg så er det forsåvidt mer ønskelig for Norge med bytte av næringsminister. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå