swirix Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 halo, når jeg skal starte pcen, etter windows tingen med den blå som går fram og tilbake(xp) kommer det en mørk blå skjerm som er der ca 1 min? hva er dette? :S Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Har du gjort noe spesiellt med maskinen din i det siste siden den plutselig ikke starter ordentlig? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Det står vel ikke noe på denne blåskjermen i hvit tekst? I så fall, hva står det? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 prøv å trykke F8 under oppstarten (rett før den blå linja) og velg safe mode og se om det funker. Gjør det det bør du kjøre virus/spyware/adware cleaners osv. Lenke til kommentar
swirix Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Jeg har ikke gjort noe spesielt, men da jeg skulle slå på pcen i går så tok oppstarten så lang tid.. jeg formaterte i dag men til ingen nytte Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 halo, når jeg skal starte pcen, etter windows tingen med den blå som går fram og tilbake(xp)kommer det en mørk blå skjerm som er der ca 1 min? hva er dette? :S 6966444[/snapback] funker windows som vanlig etter dette da? Lenke til kommentar
swirix Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 ja det gjør den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå