deepstar Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hvorfor liker fluer lcd skjermer ? Den eneste plassen som vrimler av fluer er på skjermen. Når du sitter der og når du ikke sitter der. Noen forklaring på dette ? Kan det være varmen ? Lenke til kommentar
CCTSM Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 ... eller kanskje lyset? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hvis jeg kun har lcd skjerm som lys kilde så kommer fluene mot skjermen min..logisk det....hehe Lenke til kommentar
deepstar Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Hvis jeg kun har lcd skjerm som lys kilde så kommer fluene mot skjermen min..logisk det....hehe 6966393[/snapback] Nja. Det som er rart er at lcd skjermen står i et rom med flere lyskilder påskrudd. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Nja. Det som er rart er at lcd skjermen står i et rom med flere lyskilder påskrudd. Kanskje du har skjermen din nærmeste vinduet? som lys kilde altså.hehe Endret 29. september 2006 av Scortech Lenke til kommentar
meankanin Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 aldri hatt det problemet. eneste jeg kan komme på er det klassiske cola-problemet: når man heller brus i et glass, spruter det altid litt utenfor pga kullsyre. står det for nærme skjermen, blir den klissete. fluer liker sukker. mvh eks-cocakoliker. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Du får skaffe deg gjennomsiktig fluepapir... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Fluer tiltrekkes muligens av magnetfelt? Lenke til kommentar
Asekuro Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg oppdaget plutselig en dag flere små prikker på skjermen min, nærmest i en rett linje etter hverandre. Skjønte ikke hva i all verden dette var før en flue satte seg på den og brukte "snabelen" for å finne næring eller noe. Forstod da at det dreide seg om fluespytt Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Fest gjennomsiktig fluepapir på skjermen, sett på "Fluen" og skryt over 3D-effekter Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Om du er heldig setter det seg en fugl der:) Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Fluene liker vistnok flimrende lys, baklyset til lcdskjermen flimrer faktisk akkurat som lysrør og CTR skjermer gjør bare med høyere frekvens, men hvorfor de liker det må du ikke spørre meg om.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå