Gå til innhold

Jan Werner Danielsen funnet død.

NightKeeper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sjølvmord er sjeldent ei god løysing på livet.

6968254[/snapback]

Strengt tatt ingen som har slått fast at det var selvmord, men det hender at det er det eneste riktige.

Men det er nok flere som tror det var det

6968276[/snapback]

BA skriver at det var ei personlig tragedie. Eit finare ord for sjølvmord? Trur nok det.

Lenke til kommentar
BA skriver at det var ei personlig tragedie. Eit finare ord for sjølvmord? Trur nok det.

6968286[/snapback]

Både jeg og samboeren min regnet med det.

Har vært full debatt om denne saken på flere nettforaer i natt.

PÅ gaysir.no så har det vært 5 tråder rundt denne saken, fra alle mulige vinkler.

Personlig tragedige betyr nok selvmord ja.

VG.no sin forside er rørende:

post-53407-1159572476_thumb.png

Endret av Lomz
Lenke til kommentar
PÅ gaysir.no så har det vært 5 tråder rundt denne saken, fra alle mulige vinkler.

Personlig tragedige betyr nok selvmord ja.

Tviler sterkt på at du har rett i denne sammenhengen. Det som har skjedd er bare leit og bør ikke spekuleres med uten samsvar med virkeligheten.

Edit: La nå heller rettsmedisinsk trekke slutninger.

Endret av morcan
Lenke til kommentar
Tviler sterkt på at du har rett i denne sammenhengen. Det som har skjedd er bare leit og bør ikke spekuleres med uten samsvar med virkeligheten.

6968399[/snapback]

Samtidig pleier "personlig tragedie" å bety selvmord i media, men du har rett.

Uansett er det trist.

Men du må misforstå meg rett, jeg ser ikke ned på mennesker selv om det er selvmord.

Etter å ha vært veldig nær en person som har prøvd å ta selvmord flere ganger så får man et veldig åpent forhold til akkurat det.

Lenke til kommentar

Aftenposten.no bringer nå ikveld det følgende sitatet fra manageren til JWD angående årsaken til funnet av JWD:

Manageren snakket med Jan Werner Danielsen torsdag ettermiddag. Da hun senere forgjeves forsøkte å komme i kontakt med ham, dro hun til hans leilighet og fant ham død. Politi og lege ble straks varslet.

Kriminalvakta i Oslo politidistrikt opplyser til Aftenposten.no at det ikke ligger noe kriminelt bak dødsfallet

Denslags oppførsel med å dukke opp hjemme hos noen etter at de bare har vært uten kontakt i noen timer tyder for meg, etter erfaring, på at det kan ha vært personlige tragiske årsaker til dødsfallet.

Lenke til kommentar

Jeg er også trist over hans bortgang for han så ut som en sympatisk fyr og hadde en fantastisk stemme. Jeg prøver å synge selv men jeg tror aldri jeg greier de høydene som han klarte. Jeg deler nok ikke så mye av musikksmaken hans men når han gjorde gode sanger så fikk jeg frysninger, av den gode sorten.

Jeg er enig med det innlegget om hans Dio - Holy Diver opptreden men den streamen der var veldig dårlig..

*Måtte Aasgards dører stå på vidt gap for deg*

R.I.P.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Triste greier. Altid tragisk når folk går bort i ung alder.

RIP

6966863[/snapback]

Ja, men han var jo musiker. Musikere skal jo dø i ung alder..

Selv skal jeg dø i en alder av 28.. Men kanskje ikke tiden til å spøke om dette nå..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...