Neslepaks Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Sjølvmord er sjeldent ei god løysing på livet. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Sjølvmord er sjeldent ei god løysing på livet. 6968254[/snapback] Strengt tatt ingen som har slått fast at det var selvmord, men det hender at det er det eneste riktige. Men det er nok flere som tror det var det Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Sjølvmord er sjeldent ei god løysing på livet. 6968254[/snapback] Strengt tatt ingen som har slått fast at det var selvmord, men det hender at det er det eneste riktige. Men det er nok flere som tror det var det 6968276[/snapback] BA skriver at det var ei personlig tragedie. Eit finare ord for sjølvmord? Trur nok det. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) BA skriver at det var ei personlig tragedie. Eit finare ord for sjølvmord? Trur nok det. 6968286[/snapback] Både jeg og samboeren min regnet med det. Har vært full debatt om denne saken på flere nettforaer i natt. PÅ gaysir.no så har det vært 5 tråder rundt denne saken, fra alle mulige vinkler. Personlig tragedige betyr nok selvmord ja. VG.no sin forside er rørende: Endret 29. september 2006 av Lomz Lenke til kommentar
quakie Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Han hadde avlyst en konsert tidligere i uka pg.a. halsbetennelse, men det skal vel litt til for å dø av det såpass kort tid etter? Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Han kollapsa jo på en konsert rett før jul... Om det har noe med saken å gjøre aner jeg ikke... Men selvmord....... Nei, tror og håper virkelig ikke det... Hvorfor i alle dager skulle han gjøre det? Han dreiv jo på med den nye plata, som etter planen skulle gis ut om en måneds tid.. Det rimer ikke helt... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Selvmord/selvmordsforsøk rimer aldri, i hvertfall sjelden. Jeg har vært med til sykehus på et par tilfeller etterhvert nå, og det rimer svært sjelden. Lenke til kommentar
moray Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) PÅ gaysir.no så har det vært 5 tråder rundt denne saken, fra alle mulige vinkler.Personlig tragedige betyr nok selvmord ja. Tviler sterkt på at du har rett i denne sammenhengen. Det som har skjedd er bare leit og bør ikke spekuleres med uten samsvar med virkeligheten. Edit: La nå heller rettsmedisinsk trekke slutninger. Endret 29. september 2006 av morcan Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Rest in Peace, Jan Werner. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Tviler sterkt på at du har rett i denne sammenhengen. Det som har skjedd er bare leit og bør ikke spekuleres med uten samsvar med virkeligheten. 6968399[/snapback] Samtidig pleier "personlig tragedie" å bety selvmord i media, men du har rett. Uansett er det trist. Men du må misforstå meg rett, jeg ser ikke ned på mennesker selv om det er selvmord. Etter å ha vært veldig nær en person som har prøvd å ta selvmord flere ganger så får man et veldig åpent forhold til akkurat det. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 R.I.P J-Dizzle Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Aftenposten.no bringer nå ikveld det følgende sitatet fra manageren til JWD angående årsaken til funnet av JWD: Manageren snakket med Jan Werner Danielsen torsdag ettermiddag. Da hun senere forgjeves forsøkte å komme i kontakt med ham, dro hun til hans leilighet og fant ham død. Politi og lege ble straks varslet.Kriminalvakta i Oslo politidistrikt opplyser til Aftenposten.no at det ikke ligger noe kriminelt bak dødsfallet Denslags oppførsel med å dukke opp hjemme hos noen etter at de bare har vært uten kontakt i noen timer tyder for meg, etter erfaring, på at det kan ha vært personlige tragiske årsaker til dødsfallet. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Greit, da har det gått en tid. Jeg tipper AIDS. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Ble litt satt ut da jeg leste kulturavisa idag. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Greit, da har det gått en tid. Jeg tipper AIDS. 6968976[/snapback] Det sa fattern og... Men vi får bare vente til obduksjonen, som finner sted mandag, er ferdig, og resultatene blir offentliggjort... Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Aldri vært fan av JWD, og det angrer jeg på. Aldri fått øynene opp for talentet før nå. Litt trist. Hvil i fred. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg er også trist over hans bortgang for han så ut som en sympatisk fyr og hadde en fantastisk stemme. Jeg prøver å synge selv men jeg tror aldri jeg greier de høydene som han klarte. Jeg deler nok ikke så mye av musikksmaken hans men når han gjorde gode sanger så fikk jeg frysninger, av den gode sorten. Jeg er enig med det innlegget om hans Dio - Holy Diver opptreden men den streamen der var veldig dårlig.. *Måtte Aasgards dører stå på vidt gap for deg* R.I.P. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Triste greier. Altid tragisk når folk går bort i ung alder. RIP 6966863[/snapback] Ja, men han var jo musiker. Musikere skal jo dø i ung alder.. Selv skal jeg dø i en alder av 28.. Men kanskje ikke tiden til å spøke om dette nå.. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Han hadde en flott stemme, dette var synd. RIP Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Rest in Peace Noen andre som syns han ligner litt på Øyvind Dahle? Uansett, trist når noen dør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå