Gå til innhold

MediaBox

Anbefalte innlegg

Ahh, vakkert! Og du ga meg en ide! Det og bruke gamle hi-fi/video produkter til case, har jeg også tenkt på, men har gått bort fra det, siden jeg "manglet" en front som passet. Og rive av den originale og bare sette litt plexi dit, var jo like smart som logisk :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-11-04 01:00, skrev DrSpawn:

Har kommet et stykke videre idag. Lagt ut et par bilder nederst på siden. -Må få tak et LCD som drives av COMporten før det vil funke. Får ikke det paralelldrevne jeg nå bruker til å virke. Kan bli et problem å fixe driver oxo, men alt kan ordnes........ :smile:

Sjekk ut:

-Under "Bilder"

Hvilket lcd-styring-programm bruker du?

Lenke til kommentar

Jeg har testa de fleste programmene som er å finne, likte "Smartie" og "CrystalControl" godt.

-Problemene oppstår kun på nye HKer har testa med to gamle pentiumer som kjører, dem funker alt fett på. Flytter jeg utstyret over på nyere maskiner med samme oppsett, drivere og programvare, vises ingenting på displayet. Har altså testa på to gamle og to nye maskiner inkludert EPIAen. Noen tips, ideer?

-Jeg kan tenke meg at det har noe med en nyere, mer avansert versjon av LPTporten, men ække helt sikker. Jeg satt opp porten i et modus som skal være fullt kompatibelt med eldre versjoner så det skulle ha funka!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...