Snublefot Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Angrer på at jeg noen ganger har vært skikkelig ass med kjæresten min. Er jeg i dårlig humør får han gjennomgå... *lover å være snill* Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 angrer på at jeg ikke prøvde meg på jenta jeg er forelska i igår da jeg hadde muligheten 6981215[/snapback] Haven`t we all? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 -Angrer på at jeg ble hjemme fra skolen i dag. -Angrer på at jeg ikke har jobbet nok med matematikk i år. -Angrer på at jeg ikke pratet med drømmejenten som jeg gikk i klasse med i 3 år. -Angrer på at jeg brøt kontakt med kompisene fra barne- og ungdomsskolen. -Angrer på at jeg har vokst opp til å bli den jeg er i dag. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg angrer på at jeg ikke fortalte en dame som døde i påske hvor mye hun betydde for meg. Nå er det for sent. Det kommer til å plage meg så lenge jeg lever, tror jeg. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg angrer på den gangen jeg innrømte at jeg hadde flørta med en annen jente _dagen etter_ at jeg hadde slått opp med eksen. Hadde jeg bare holdt kjeft, kunne jeg spart meg for mye bry, smerte og tårer. Eller, tårene var hennes, men helvete så vondt det var! 7281099[/snapback] Jeg rota med ei jente samme kvelden som jeg slo opp med dama. Kan ikke si jeg angrer Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg angrer på den gangen jeg innrømte at jeg hadde flørta med en annen jente _dagen etter_ at jeg hadde slått opp med eksen. Hadde jeg bare holdt kjeft, kunne jeg spart meg for mye bry, smerte og tårer. Eller, tårene var hennes, men helvete så vondt det var! 7281099[/snapback] Jeg rota med ei jente samme kvelden som jeg slo opp med dama. Kan ikke si jeg angrer 7286630[/snapback] Sa ikke at jeg angret å gjøre det heller. Jeg angrer å innrømme det til eksen. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Oki, da leste jeg feil. Eksen min fant det ut selv, huskestue Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Angrer på at jeg ikke låste døra igår. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 angrer som faen på at jeg ikke sov i natt. {jobb nå} Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Angrer på at jeg ikke hadde fremføringen 1 uke før nå som jeg har en travel uke med dritmange treninger. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Jeg angrer på at jeg begynte å spille World of Warcraft. Nå er det vanskelig og slutte og jeg irriteres over alt jeg kunne ha gjort i fjor istedet for å sitte inne å spille. EDIT: Solgte accounten min nå. Endelig ferdig. Endret 15. november 2006 av danno_O Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Angrer på at jeg ikke tok hintet til dama når hu hinta til sex her om dagen.. *banne* =/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 jeg angrer på at jeg hacka meg inn på skole serveren på ungdomskolen og gjorde meg selv til admin, ble banna i en måned fra datarommet (mitt alter) Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Angrer på jeg brukte så mye penger på PC. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 -Angrer på at jeg ble hjemme fra skolen i dag.-Angrer på at jeg ikke har jobbet nok med matematikk i år. -Angrer på at jeg har vokst opp til å bli den jeg er i dag. 7286431[/snapback] Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg angrer på alt jeg ikke sa Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg angrer på at jeg ikke gikk å la meg i går kveld. For no har jeg snudd totalt på døgnet og jeg veeeet jeg kommer til å få en hard tid med å rette opp igjen på det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg angrer på at jeg gav faen i skolen med vilje på ungdomsskolen for å unngå å få ros og oppmerksomhet. Det hang igjen på GK allmenn og VK 1 IKT. Angrer også på at jeg ikke valgte Media & Kommunikasjon eller Elektro i stedet for allmenn. Samt at jeg klippet hockeyen og kinnskjegget Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg angrer på at jeg ikke gikk å la meg i går kveld. For no har jeg snudd totalt på døgnet og jeg veeeet jeg kommer til å få en hard tid med å rette opp igjen på det. 7294658[/snapback] Du er ikke den eneste, men det er ingenting å angre på. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg angrer på at jeg ikke gikk å la meg i går kveld. For no har jeg snudd totalt på døgnet og jeg veeeet jeg kommer til å få en hard tid med å rette opp igjen på det. 7294658[/snapback] Du er ikke den eneste, men det er ingenting å angre på. 7294771[/snapback] You're not alone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå