Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hva angrer du på?

akristina92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anrer på at jeg kjøpte en sagem mobiltelefon. Det ødela egentlig hele: "jeg har bare hatt siemens-mobiler" (og det står det respekt av :D

Angrer på at det tok meg ca 3år å skaffe meg briller. Liker å tro jeg kunne vært litt smartere hvis jeg hadde brukt briller på halve Uskolen og halve vgs

Angrer litt på at jeg klepte meg/farga håret rødt (er Veldig lysblond) da jeg egentlig skulle spare til hårsveisen til Cloud Strife ;)

EDIT: angrer på jeg ikke bestilte 3mbit før jeg gjorde :thumbdown:

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Jeg angrer på mye. mye som jeg ikke vil skrive her også. Men jeg tror ikke det er noe jeg noengang kommer til å angre mer på enn at jeg gjorde det slutt med kjæresten min i april. Det er vondt at det er for sent å gjøre noe med. Rart hvordan den virkelige reaksjonen på noe vanskelig kan komme lenge etterpå.

Lenke til kommentar
Jeg angrer på den gangen jeg innrømte at jeg hadde flørta med en annen jente _dagen etter_ at jeg hadde slått opp med eksen. Hadde jeg bare holdt kjeft, kunne jeg spart meg for mye bry, smerte og tårer. Eller, tårene var hennes, men helvete så vondt det var!

7281099[/snapback]

Du angrer på at du sa det ? Men ikke på at du gjorde det ? Haha!

Lenke til kommentar
Jeg angrer på den gangen jeg innrømte at jeg hadde flørta med en annen jente _dagen etter_ at jeg hadde slått opp med eksen. Hadde jeg bare holdt kjeft, kunne jeg spart meg for mye bry, smerte og tårer. Eller, tårene var hennes, men helvete så vondt det var!

7281099[/snapback]

Du angrer på at du sa det ? Men ikke på at du gjorde det ? Haha!

7281145[/snapback]

Riktig det. Og nettopp fordi jeg gjorde det, har jeg nå et lykkelig forhold med en 19 år gammel skjønnhet :)

Lenke til kommentar
Angrer på at jeg knuste min egen tommel og at jeg ikke starta med gitar enda tidligere slik at jeg hadde vært enda flinkere nå :)

6968365[/snapback]

Jeg tenkte jeg skulle skrive det samme. Jeg tok en alt for lang pause for en stund siden, og føler jeg henger ganske langt bak kompiser som begynte rundt samtidig som meg. Æsj.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...