Axes Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Angrer ikke på så mye egentlig, kunn at jeg skulket skolen idag. Endret 4. oktober 2006 av Axes Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Mitt livs største tabbe var å spille for m,y edata når jeg var sammen med ekesen... Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Angrer på at jeg ikke ga alt når jeg hadde sjangsen til å få "drømmedamen", nå har hun flyttet. Og nå sitter jeg her og skaller hodet i veggen i rein irritasjon... Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) OT Du som gikk på bhg Hva klasse går du i ? Endret 7. oktober 2006 av Jonasbrann Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg angrer på at jeg drakk så mye burn i dag at jeg ikke får sove nå *kjedeseg* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) angrer på mye! Men fjernet litt av det nå! Endret 10. oktober 2006 av clvn Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 angrer på at jeg ikke er mer frempå når det gjelder ting! 7018616[/snapback] har samme problem her, men jeg øver meg på å bli bedre! Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 At jeg strøk på franskeksamen i mai og må ta den om igjen i begynnelsen av november. Det som er enda verre er at jeg ikke har lest enda, og har ingen planer om å lese. Det kommer jeg til angre på. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) angrer på at jeg ikke er mer frempå når det gjelder ting! edit: ting = søte jenter 7018616[/snapback] EDIT: Søte jenter er knall. You go, boy! Endret 10. oktober 2006 av Killerquo Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Anrer på at jeg kjøpte en sagem mobiltelefon. Det ødela egentlig hele: "jeg har bare hatt siemens-mobiler" (og det står det respekt av Angrer på at det tok meg ca 3år å skaffe meg briller. Liker å tro jeg kunne vært litt smartere hvis jeg hadde brukt briller på halve Uskolen og halve vgs Angrer litt på at jeg klepte meg/farga håret rødt (er Veldig lysblond) da jeg egentlig skulle spare til hårsveisen til Cloud Strife EDIT: angrer på jeg ikke bestilte 3mbit før jeg gjorde Endret 14. oktober 2006 av Lil-H Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 angrer på lørdagens one night stand. setter og klør på litjkarn Lenke til kommentar
mushyn Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg angrer på mye. mye som jeg ikke vil skrive her også. Men jeg tror ikke det er noe jeg noengang kommer til å angre mer på enn at jeg gjorde det slutt med kjæresten min i april. Det er vondt at det er for sent å gjøre noe med. Rart hvordan den virkelige reaksjonen på noe vanskelig kan komme lenge etterpå. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Angrer på at jeg ikke la meg når muttern sa jeg skulle legge meg, klokken 12, midnatt. God natt... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Angrer på alle gangene jeg har vært med ei dame men vært for chicken shit til å gjøre noe (Heldigvis er ikke alle kvinnfolka nå til dags like pysete som meg) Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Angrer på alle gangene jeg har vært med ei dame men vært for chicken shit til å gjøre noe (Heldigvis er ikke alle kvinnfolka nå til dags like pysete som meg) 7280838[/snapback] ctrl c, ctrl v Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg angrer på den gangen jeg innrømte at jeg hadde flørta med en annen jente _dagen etter_ at jeg hadde slått opp med eksen. Hadde jeg bare holdt kjeft, kunne jeg spart meg for mye bry, smerte og tårer. Eller, tårene var hennes, men helvete så vondt det var! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg angrer på den gangen jeg innrømte at jeg hadde flørta med en annen jente _dagen etter_ at jeg hadde slått opp med eksen. Hadde jeg bare holdt kjeft, kunne jeg spart meg for mye bry, smerte og tårer. Eller, tårene var hennes, men helvete så vondt det var! 7281099[/snapback] Du angrer på at du sa det ? Men ikke på at du gjorde det ? Haha! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg angrer på den gangen jeg innrømte at jeg hadde flørta med en annen jente _dagen etter_ at jeg hadde slått opp med eksen. Hadde jeg bare holdt kjeft, kunne jeg spart meg for mye bry, smerte og tårer. Eller, tårene var hennes, men helvete så vondt det var! 7281099[/snapback] Du angrer på at du sa det ? Men ikke på at du gjorde det ? Haha! 7281145[/snapback] Riktig det. Og nettopp fordi jeg gjorde det, har jeg nå et lykkelig forhold med en 19 år gammel skjønnhet Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hehe, okei Jeg angrer på at jeg ikke har dratt til hamar enda. Å jeg angrer på at jeg/vi ikke planla dette til denne uka. Er så lenge til. Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Angrer på at jeg knuste min egen tommel og at jeg ikke starta med gitar enda tidligere slik at jeg hadde vært enda flinkere nå 6968365[/snapback] Jeg tenkte jeg skulle skrive det samme. Jeg tok en alt for lang pause for en stund siden, og føler jeg henger ganske langt bak kompiser som begynte rundt samtidig som meg. Æsj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå