pizzafordi Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Angrer litt på pengebruken min som vanlig. Lenke til kommentar
April Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg angrer på at jeg sitter her og ikke leser på teori i stedenfor... Det som er så "gøy" Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Også hater jeg Emo`er - måtte bare få det ut 6968000[/snapback] enig.. Homoer med sminke og jenteklær! Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Også hater jeg Emo`er - måtte bare få det ut 6968000[/snapback] enig.. Homoer med sminke og jenteklær! 6992338[/snapback] For emoer er bare gutter For øvrig angrer jeg på sydentur med dama i fjor, makan til bortkasta penger. Lenke til kommentar
CSM Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Angrer på at jeg ikke er flinkere til å spare, og at jeg ikke kjøpte bedre gir til sykkelen min når jeg hadde råd Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Angrer på at jeg ikke er flinkere til å spare, og at jeg ikke kjøpte bedre gir til sykkelen min når jeg hadde råd 6993029[/snapback] Hva sto valget mellom? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ja jeg skulle ønske jeg var flinkere til å spare.... går mye penger på tull i løpet av en måned. *grøss* Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 jeg angrer på at jeg ikke tok mer intiativ med ei jente, vi hadde det egentlig bare "gøy" men hu var vist betatt av meg, og jeg av henne, men vågde ikke å si det, så etter en stund fikk hu type pga. jeg ikke viste noe interesse, så hu valgte å gå videre, å ikke forelske seg(fikk type 6 måneder etter). fy F så jeg angrer.. flotte dama.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Angrer litt på pengebruken min som vanlig. 6992077[/snapback] 9000 på tre uker uten arbeid. Top it :/ Ellers: Usunn pengebruk, usunn livsstil og forsømmelse av plikter. Endret 3. oktober 2006 av Loeve Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Angrer litt på pengebruken min som vanlig. 6992077[/snapback] 9000 på tre uker uten arbeid. Top it :/ Ellers: Usunn pengebruk, usunn livsstil og forsømmelse av plikter. 6995713[/snapback] Kjøpte verktøy i dag på Biltema for 2675 kr. Sist uke betalte jeg tilbake 7000 kr som jeg skylder mamma for mopedlappen og forsikring. Neste uke må jeg kjøpe en grafisk kalkulator til 1000 kr og noen bøker jeg mangler som sikkert kommer på rundt 2000 kr. Jippi! Har ikke jobb . Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Angrer egentlig ikke på noe.. :-) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Angrer egentlig ikke på noe.. :-) 6996007[/snapback] Heldig du da. Jeg angrer på en hel del. Orker bare ikke å skrive dem opp her. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Angrer egentlig ikke på noe.. :-) 6996007[/snapback] Heldig du da. Jeg angrer på en hel del. Orker bare ikke å skrive dem opp her. 6996034[/snapback] Jooo... ( jeg så deg på bystasjonen i Bergen forresten ) Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Angrer på at jeg har brukt alt for mye tid her inne, i stedet for å finne på noe mer fornuftig. 6973175[/snapback] Amen :!: Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Angrer litt på pengebruken min som vanlig. 6992077[/snapback] Samme her... brukte hele fjorårets stipend på dritt. De pengene skulle gått til bil elns Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Angrer på at jeg kasta bort 3 og et halvt år på eksen Er 3 og et halvt år man ikke får tilbake...men men....Har det bare bra nå iallefall:P Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Angrer på at jeg kasta bort 3 og et halvt år på eksen Er 3 og et halvt år man ikke får tilbake...men men....Har det bare bra nå iallefall:P 6997828[/snapback] Hvordan kan du andre på det? Du var jo sammen med hu. Følte du at det ikke gikk bra, er det ikke verre enn å ta en samtale/gjøre det slutt. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jooo... ( jeg så deg på bystasjonen i Bergen forresten ) 6996080[/snapback] OMG. Gjorde du det. HVorfor i all verden så ikke jeg deg da? Ikke godt å si kanskje. Når gjorde du dette? Man kan stort sett se meg på bystasjonen alle hverdager rundt klokken halv tolv til litt før halv ett. Dette er midtime (storefri) på BHG, og man har ikke noe annet å gjøre på en å gå ned på det jævla kjøpesenteret. Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Angrer på at jeg kasta bort 3 og et halvt år på eksen Er 3 og et halvt år man ikke får tilbake...men men....Har det bare bra nå iallefall:P 6997828[/snapback] Hvordan kan du andre på det? Du var jo sammen med hu. Følte du at det ikke gikk bra, er det ikke verre enn å ta en samtale/gjøre det slutt. 6997956[/snapback] Gikk både opp og ned i den perioden, men i ettertid angrer jeg pga måten ho har oppført seg på mot meg. Slengt dritt hele tiden uten at jeg har så mye gjort ho en dritt. Derfor angrer jeg Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 At jeg har skulka litt skole, 7 dager fravær å fikk brev ;(. Nå blir det bråk hjemme . Men siden jeg har vært meget aktiv de siste ukene på skolen fikk jeg litt skryt av lærern idag. Hun sa at hvis jeg fortsetter slik kommer det til å gå bra. Så jeg får vel bare ta meg selv i nakken Uff, hybel liv er ikke så godt som folk trur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå