Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hva angrer du på?

akristina92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg angrer litt på at jeg begynte på en kristen internatskole, og ikke på en ordentlig offentlig skole i Bergen. Tror jeg hadde trivdes bedre der en jeg gjør her. Men egentlig tror jeg ikke det hadde blitt bedre. Nei, jeg tror ikke jeg angrer på det likevel. Hmm.. Merkelig.

Men jeg angrer på at jeg ikke stresset mer med å finne ut når en venninne av meg skulle til Bergen, for da kunne jeg møtte henne da. I stedet for å reise til oslo nå, og håpe jeg får truffet henne for å finne ut om det fremdeles er noe der mellom oss. o.O

Lenke til kommentar

Angrer på at jeg har spilt så mye WoW, angrer på at jeg ikke er mye nok med vennene mine. Angrer på at jeg ikke har gjort nok lekser, angrer på at jeg til tider kan være veldig spydig. Angreer også på at jeg mobba en mørkhudet gutt da jeg gikk på barneskolen. (Vi er gode venner nå, men uansett, jeg skulle ikke mobbet han.)

Jeg angrer på at jeg aldri har sagt ifra til noen om alle tingene jeg vet andre har gjort.

Det er helt forferdelig hvor mye jeg vet, men ikke kan si.

Jeeses, var godt å få klarhet i det jeg angrer på.

Edit: Angrer på at jeg skinna meg for 2 år siden.

Endret av KristianG
Lenke til kommentar

Jeg angrer ikke på noe særlig her i livet. Men på damefronten er det mye jeg skulle ha gjort forskjellig. De aktuelle personene vet hva det er snakk om ;)

Ellers har jeg det bra. Angrer på at jeg bruker så mye penger (har brukt 63k på tull denne sommeren. Jeg som trodde jeg brukte lite penger ,men når jeg så på kontoen så var den visst ganske liten

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Angrer på at jeg har spilt så mye WoW, angrer på at jeg ikke er mye nok med vennene mine. Angrer på at jeg ikke har gjort nok lekser, angrer på at jeg til tider kan være veldig spydig. Angreer også på at jeg mobba en mørkhudet gutt da jeg gikk på barneskolen. (Vi er gode venner nå, men uansett, jeg skulle ikke mobbet han.)

Jeg angrer på at jeg aldri har sagt ifra til noen om alle tingene jeg vet andre har gjort.

Det er helt forferdelig hvor mye jeg vet, men ikke kan si.

Jeeses, var godt å få klarhet i det jeg angrer på.

Edit: Angrer på at jeg skinna meg for 2 år siden.

6979521[/snapback]

OMG :!: Har du vært skinna kristian? :!:

Anyways. Angrer på at jeg til tider kan være jævli frekk, angrer på at jeg ikke pulte fler en en dame i helgen, angrer på at jeg har brukt så jævlig med penger i sommer, angrer på at jeg skøyt katta til naboen med salong-gevær for 4 år siden.

Sikkert mye annet jeg burde angret på, men dette er det jeg kommer opp med i farta.

Lenke til kommentar
Jeg angrer på at jeg har latt så mange ting gå til helvete i livet mitt.

6980389[/snapback]

Second that. Bare i min egen situasjon da :p

Ja Göncz, har skinna meg.

Fy søren så mye man egentlig angrer på. alt hadde vært mye letter om man slapp å tenke på det som har skjedd, og hva som vil skje i forhold til ting fra fortiden.

Uansett, nå skal jeg delta i denne tråden fra sidelinjen, og heller komme med et skikklig anger-innlegg senere.

Lenke til kommentar
Hvorfor angre så mye? Gjort er gjort, er bortkastet å bruke tid på å angre på ting.. Bedre å bare huske på det til neste gang så gjør du ikke samme feilen igjen

6980825[/snapback]

Hva om en annederledes avgjørelse hadde endret hele livet?

6981078[/snapback]

Alle avgjørelser endrer livet, i større eller mindre grad, og de aller største er de du ikke selv er klar over. Du bekymrer deg over småting uten å innse at å forsove deg gjør at du lever idag og ikke ble truffet av en bil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...