Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hva angrer du på?

akristina92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan jeg få spørre hvilket skap?

6971138[/snapback]

Var skapbifil fram til i går. :hmm:

6971184[/snapback]

Åja. :) Fint du har finni ut av det. Jeg føler meg fortsatt sikker på at jeg ikke blir tent av gutter iallfall. Men flott at du har innrømmet sånt. Ovenfor deg selv, eller andre. Krever vel gjerne litt mot.

Lenke til kommentar

Har jo visst det i noen år nå, bare ikke sagt det til folk i klassen etc. Mange har jo visst det lenge, men holdt det hemmelig.

Men det er jo aldeles ikke topic her. Om noen føler for å gratulere, så ta det på PM.

Lenke til kommentar
Angrer på den gangen jeg rota med ei dame..som var bra. pen og kjempe personlighet,..Vi rota men av en eller annen grunn avslo jeg ho :S WTf, jeg kan ikke skjønne i ettertid hva jeg dreiv med :S Hadde jo slengt neppå litt men.. himmel .. Kunne man bare spolt litt tilbake..

6966354[/snapback]

Who cares? Det kjem fleire sjansar. :)

Lenke til kommentar

Småting jeg angrer på:

- At jeg ikke tok skiltnummeret eller snakka med han fyren jeg så kjørte bil uten lappen i det tettbygde strøket i nærheten av der jeg bor. Han fortjener det så jævlig! Idiot som kjører bil uten lappen... Fulgte etter han gjennom en del gater da :), og han ble tydelig redd, til han stoppet opp i et kryss og begynte å late som han leser en bok for å få meg til å kjøre forbi :p.

- At jeg ikke sa noe til de to ungene som spilte fotball sammen men ikke lot en tredjemann bli med (utestøtt, "gå vekk, du kan se på") på barneskolen når jeg skulle hente lillesøster.

Større ting jeg angrer på:

- At jeg gikk rundt som en stygg og svett idiot fra sjuende til niende klasse. Skulle skjerpa meg tidligere :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...