akristina92 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hei. Skriv ned hva du angrer på her. Samme om det er din livs største tabbe, eller en liten småfeil. Akkrat nå angrer jeg på at jeg re-installerte Ubuntu. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg angrer på at jeg kokte varm kaffe og sølte den i skrittet mitt. Det ver UNØDVENDIG. Så.. UNØDVENDIG. FAEN.. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg angrer på at jeg ikke øvet mer til prøven vi hadde i dag : / Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Angrer på at jeg brukte 25k på pc Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg angrer at jeg brukte 399kr. på Nip/Tuck sesong 3. Bra serie, men jeg ser jo bare på DVDen en gang, og det tok vel 5 dager. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Angrer på den gangen jeg rota med ei dame..som var bra. pen og kjempe personlighet,..Vi rota men av en eller annen grunn avslo jeg ho :S WTf, jeg kan ikke skjønne i ettertid hva jeg dreiv med :S Hadde jo slengt neppå litt men.. himmel .. Kunne man bare spolt litt tilbake.. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Angrer på den gangen jeg rota med ei dame..som var bra. pen og kjempe personlighet,..Vi rota men av en eller annen grunn avslo jeg ho :S WTf, jeg kan ikke skjønne i ettertid hva jeg dreiv med :S Hadde jo slengt neppå litt men.. himmel .. Kunne man bare spolt litt tilbake.. 6966354[/snapback] Way to go. Lenke til kommentar
veos Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Angrer på at jeg oppførte meg så dårlig mot eksen.. Hm. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Angrer på at jeg registerte meg her på HW. Har gått altfor mange timer her. Men men, er jo hyggelig her, da. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Angrer på at jeg brukte ekstremt mye penger den siste mnd. over 12k på mat. Angrer på de personene jeg omgås med. Også hater jeg Emo`er - måtte bare få det ut Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Angrer på at jeg flytta fra Stockholm, hadde det fint der Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Og forresten, angrer på at jeg ikke skreiv IBTL i stad. 6966210[/snapback] Angrer på at jeg ikke ga deg 10% warn og en uke ferie for spamming... Men seriøst folkens, de aller fleste har erfaringer som man vil glemme og angre som F... her i livet så hvorfor ikke prata om disse sakene da? Det er en stor personlig styrke for å innrømme sine egne feil og handlinger. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg angrer på at jeg ikke ble med henne hjem. Og jeg angrer på at jeg dro fra hun jeg flørta med uten å si noe. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Angrer på at jeg knuste min egen tommel og at jeg ikke starta med gitar enda tidligere slik at jeg hadde vært enda flinkere nå Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg angrer på at jeg ikke vant i Lotto sist lørdag. Får prøve igjen i morgen. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Angrer på at jeg registerte meg her på HW. Har gått altfor mange timer her. Men men, er jo hyggelig her, da. 6967716[/snapback] Blir da aldri nok HW jeg angrer for at jeg kjøpte et videokamera for 7000..... har så og si aldri brukt det Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 At jeg var en dritt sekk mot en jente jeg virkelig likte :/ Jaja hu gav meg en skjangse i går, og jeg sa ikke nei takk. Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Det jeg angrer mest på er at jeg bestillte en pizza med ananas på, på peppes!! ANANAS SMAKER IKKE GODT!! Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Angrer på at jeg registerte meg her på HW. Har gått altfor mange timer her. Men men, er jo hyggelig her, da. 6967716[/snapback] Angrer på at jeg ikke registrerte meg tidligere! Lenke til kommentar
Patience Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg angrer på at jeg sa jeg ikke var gjensidig forelsket i ei jente oppi nord, for å uhindret kunne flytte til Oslo. Men det var jeg. Og ser i ettertid at det kunne forandret mitt liv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå