bandit Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Finnes det nettsider der man kan sammenligne forskjellige skjermkorts relative innbyrdes ytelsesforskjeller, til dømes i mitt tilfelle. lurer på å bytte ut mitt Sapphire Radeon X700PRO 256MB GDDR3, PCI-Express,Tv-Out, DVI-I, Full-Retail med et nytt Sapphire Radeon X1650PRO 256MB GDDR3, PCI-Express,Tv-Out,2xDVI-I,Lite-Retail Vil gjerne finne ut hvor mye relativt kraftigere det er i prosent. Finns det noen muligheter for dette? Et annet spørsmål også, hva er det beste kjøpet på DVD brennere for tiden?? fremdeles NEC?? evnt type?? På forhånd takk.. Lenke til kommentar
Longinus Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hei, prøv VGA Chart på Toms HardwareToms Hardware. Hvis du ikke finner kortet ditt der, velg et som er så likt som mulig med hensyn til ytelse. Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Eller så kan du gå inn på en av stickyene og få sammenligne ytelsen til over 400 (om et par dager over 600) kort: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=626001&hl= X1650Pro kommer ikke med i lista før i morgen. Jeg kan si så mye som at X1650Pro er ca 40% raskere enn X700Pro. Endret 30. september 2006 av oddarne84 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå