Gå til innhold

XBOX vs. PS2

Amped

Anbefalte innlegg

dette kan bli et interessant emne...

men...egentlig ikke noe å diskutere...

xbox er jo best!

bare ta en titt nederst på flg. side:

http://www.itavisen.no/art/1298361.html

hoho...sammenlign med pinglete pleisteisjonn to-ohh... (som bare helt uten videre kommer og sier "jeu...vi er best...ingen slår oss....) fjottete! det viser bare hvor redde dere ps2'ere er for å innse hvor dårlig driten er i forhold til den mirakuløse,fantastiske,sterke xbox... hoho :wink: lol

bare vent nå....halo2 kommer til å revolusjonere spillverdenen! (noe som trøsker ps2 på bunnen, gjennom bakken, til kina ut i verdensrommet, osv...)nei xbox har allerede revolusjonert.... even better

hallo!? nes er morsommere enn ps2, til og med en 286 med hangman!

ps2 suger så innmari...den ligger så lavt på bunnen at hvis to fyrer er på en øde øy og har ps2, bruker de den som opptenningsved, framfor eksellent oliventre fra øya... (vi sier at de hadde tv og strømgenerator...de hadde altså muligheten til å spille på skvipet...) men akk, hvem vil vel kaste bort livet på en slik skam?

bare sett ps2'en på et bord, film og broadcast den globalt, så flirer hele verden... nei! gjett va! alle vil ta selvmord for å ha hatt en slik skam foran øynene... hoho... men så kommer en ad fra gates om xbox,som redder befolkningen... -playmoreplayxbox-

yeah

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig så tror jeg at de fleste begynner å bli lei usaklige folk som deg.. Etter noen tusen tråer med ps2 rules, ps2 suckes, tror jeg at folk begynner å godtar at folk er forskellige, noen vil ha kvalitet, andre vil ha kvantitet.

Jeg vil ha xbox, andre vil ha ps2, so what? Flere konsoller på markedet er bare bra.

Lenke til kommentar

Nå synes jeg alle konsoller har sine gode sider, jeg da. Men hvis du tenker utelukkende på hestekrefter, er det ingen tvil om at Xbox er suveren. Da refererer jeg til linken du postet, helt nede på siden. Spesifikasjonene er bedre.

Men, alle konsoller har sine gode sider. Absolutt. Xbox har hestekreftene, PS2 har spill-utvalget osv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...