backup Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) På windows XP Pro Sp2, tok jeg vekk avmerka av bluetooth i oppstart-ruta når jeg kjørte msconfig.exe, fordi jeg ikke ville ha bluetooth aktiv ved oppstart. Nå er bluetooth stoppa på maskina. Problemet er nå at i kontrollpanelet mangler Bluetooth-enheter så jeg får ikke starta bluetooth. Hvordan får jeg bluetooth-enheter tilbake i kontrollpanelet? Endret 30. september 2006 av backup Lenke til kommentar
roac Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 På windows XP Pro Sp2, tok jeg vekk avmerka av bluetooth i oppstart-ruta når jeg kjørte msconfig.exe, fordi jeg ikke ville ha bluetooth aktiv ved oppstart. Nå er bluetooth stoppa på maskina. Problemet er nå at i kontrollpanelet mangler Bluetooth-enheter så jeg får ikke starta bluetooth. Hvordan får jeg bluetooth-enheter tilbake i kontrollpanelet? 6965884[/snapback] Kjøre msconfig.exe på nytt og legge tilbake bluetooth-innstillingen? Lenke til kommentar
backup Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Fiksa løsninga sjøl. Gikk i registeret og sletta bluetooth-nøkkelen. Avinstallerte så bluetooth på enhetsbandling og lot den så søke etter nytt hardware. Dermed var problemet løst. Bluetooth-enheter kom i kontrollpanelet og i systray. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå