Rinox Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hei! Trenger litt kritikk på en nettside. Har ikke lastet den opp på noen server ennå. Alle er foreløpige fulle. Dessuten er bare forsiden ferdig. Hva synes dere? Vil bare få si at det er meningen at siden skal være brukervennlig Se bildet: Lenke til kommentar
glad Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 likte siden din veldig godt jeg, utrolig fine farger og god løsning på header linkene godt jobbet, hadde vært fint om vi fikk se kildekoden. godt jobbet! Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Kjemeflott side, bra falgevalg og oppsett. Burde kanskje gjøre litt mer ut av logoen? Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Takk Jeg fant først kildekoden et sted på nettet, men den var full av dill og dall. Jeg fjernet over halvparten av innholdet og det som ikke trengtes og slik ble den Enig med logoen, men den kan kanskje bli litt vanskelig å forandre for folk som får siden. Men jeg kan prøve å gjøre det brukervennlig likevel Takk for kritikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå