029kid Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg finner ikke en eneste sjappe som selger Vaio, hva er årsaken ? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Sony er nok ikke interessert i bittelille Norge, og bryr seg kun om å selge Vaio i statene og andre større land. Lenke til kommentar
029kid Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 hmms... aner du/noen hvordan det evt er å bytte tastatur på denne om jeg kjøper den i statene.. er det stress? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Det er vel ikke mer stress enn at du må finne et nettsted i statene som har et tastatur, og så må du betale masse frakt og kanskje fortolling når det kommer innafor grensa. Er neppe noe sted i Norge å få tak i tastatur. Hvis du tenkte på norsk tastatur er det nok bare å glemme det. Lenke til kommentar
fose Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Du kan jo kjøpe fra Sverige med svensk tastatur. Da får du ÆØÅ, men tastene skal være litt annerledes plassert. Visstnok ikke verre enn at du fort blir vant med det. Ellers har de vært til salgs på Gardermoen. Lenke til kommentar
Mr-Nice Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Har forhørt meg i den nye butikken til Sony i karl Johan. Ifølge daglig leder er grunnen til at de ikke får lov å selge VAIO at VAIO ikke har en egen supportavdeling i Norge ennå. Derfor får de ikke lov av Sony. Men.. Med de nye butikkene ser det ut som det går fremmover, tipper vi har dem i løpet av 1-2 år. Endret 30. september 2006 av Mr-Nice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå