SRT-10 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Hei, jeg lasta ned det "EphPod" programmet. Så la jeg over alle sangene fra iPoden i en mappe. Men da la de seg i mapper inne i den mapppa jeg la sangene i :!: Og jeg vil flytte alle de sangene som ligger i mapper inne i den mappa til en mappe (sånn at bare sangene ligger i en mappe, uten mapper) Så vil jeg slippe å gå gjennom vær enkelt mappe for så å ta ut sangene og legge de i en annen mappe... Så går det ann å gjøre det på en enklere måte? F.eks endre en innstilling som gjør at den bare viser sangene og ikke mapper eller noe lignende? Noen som kan hjelpe meg? Tusen takk for alle svar Endret 29. september 2006 av SRT-10 Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Søk på *.mp3 i mappen og velg Copy på alle filene. Så bare limer du de inn der du vil ha de. Lenke til kommentar
SRT-10 Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Tusen takk for EKSTREMT kjapt svar Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Feilpostet, stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg