Cuneax Skrevet 3. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Ved en tilfeldighet havnet vi i kjellern en gang, og det vanvittige inntrykket jeg fikk av klientell, fransktalende negerbartender, røykfylt lokale som så ut som en gammel skolekantine og generell slitenhet, gjorde at vi trivdes ganske godt. Sjokkartet fascinasjon + alkohol = GREAT T'weed: Det skal jeg huske på =D Når jeg ikke er på the flesh market, trives jeg mye bedre i slike miljøer enn i det standardiserte kjipmentalitetsopplegget vi finner på vanlige utesteder, Larsly Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 Macbeth Scottish Pub passer kanskje inn her? Har bare vært der ved en anledning og da slo den meg som ganske så brun i alle fall. Stort sett eldre herrer med forholdsvis høyt ølkonsum. Den ligger vel i Søndregate 22 b om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Må ikke glemme Brando. Ligger nederst i prinsens gate, ned en trapp. De har alt man trenger for en kanon kveld. Musikk, billiardbord, øl, og sitteplasser. Endret 8. september 2007 av haakka Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Liste over de bruneste pubene i Trondheim Veit du ikke hva en brun pub er? Kom deg ut, din jypling! Kom gjerne med forslag og full adresse, samt kom med informasjon der det mangler. Diskutér også graden av brunhet. Brune puber Bobby's Bar (Søndregate 22 a) Cheers (Olav Tryggvasonsgate 48) Daniel Pub (Kjøpmannsgata) Dublin Pub (tidligere Dicey Reilly's Irish Pub) (Prinsens gate) Krambua (Ved Olavskvartalet) Kvikstock (Innherredsveien) Rosendalpuben (Innherredsveien) Uten navn (Nedlagt) (Også kjent som "Kjellern". Selv om den er lagt ned, fortjener den å være med på en liste som dette til evig tid) (Fjordgata) Semibrune puber Den Gode Nabo (Ved Gamle Bybro) Fru Lundgren Pub (Kjøpmannsgata 52) Mormors Stuer (Nedre Enkeltskillingsveita 2) Pia's (overfor Samfundet på Elgseterveien) Sake (Olav Tryggvasons gate) Trondheim Mikrobryggeri (Prinsens gt. 39) 6965547[/snapback] Gamle? Bykroa i fjordgata vis a vis Ola Bruun. Martins på Ila. Skansen også Ila. Dog var skansen også ett discotek, alle er vel borte forlengst. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Hvorfor er ikke Kings Cross og Three Lions nevnt? Var på Kings Cross og så landskampen her om dagen, knallbra stemning med mye briter og drikkeleker Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Er det ikke enklere å bare si hva en brun pub egentlig er? En å rapportere alle innlegg med spørsmålet i? Lenke til kommentar
Adolf Skranker Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Vet ikke om jeg hadde følt meg så trygg på en bar som faktisk hett Dickens... Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Ved en tilfeldighet havnet vi i kjellern en gang, og det vanvittige inntrykket jeg fikk av klientell, fransktalende negerbartender, røykfylt lokale som så ut som en gammel skolekantine og generell slitenhet, gjorde at vi trivdes ganske godt. Sjokkartet fascinasjon + alkohol = GREAT T'weed: Det skal jeg huske på =D Når jeg ikke er på the flesh market, trives jeg mye bedre i slike miljøer enn i det standardiserte kjipmentalitetsopplegget vi finner på vanlige utesteder, Larsly Til opplysning: Kjellern har visstnok skiftet "profil" etter å ha vært stengt, (og sendt sine stamkunder i retning Sake og Cheers) og er angivelig blitt en medlemsklubb (hva nå det måtte være....) Husker ikke navnet i farten, men mener det er noe spansklignende. NB: kun rykter, har ikke vært der selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå