Cuneax Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Liste over de bruneste pubene i Trondheim Veit du ikke hva en brun pub er? Kom deg ut, din jypling! Kom gjerne med forslag og full adresse, samt kom med informasjon der det mangler. Diskutér også graden av brunhet. Brune puber Bobby's Bar (Søndregate 22 a) Cheers (Olav Tryggvasonsgate 48) Daniel Pub (Kjøpmannsgata) Dublin Pub (tidligere Dicey Reilly's Irish Pub) (Prinsens gate) Krambua (Ved Olavskvartalet) Kvikstock (Innherredsveien) Rosendalpuben (Innherredsveien) Uten navn (Nedlagt) (Også kjent som "Kjellern". Selv om den er lagt ned, fortjener den å være med på en liste som dette til evig tid) (Fjordgata) Semibrune puber Den Gode Nabo (Ved Gamle Bybro) Fru Lundgren Pub (Kjøpmannsgata 52) Mormors Stuer (Nedre Enkeltskillingsveita 2) Pia's (overfor Samfundet på Elgseterveien) Sake (Olav Tryggvasons gate) Trondheim Mikrobryggeri (Prinsens gt. 39) Endret 31. juli 2007 av cun Lenke til kommentar
SomPo Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 O hoi! Vet ikke om disse passer inn: - Den Gode Nabo (bakklandet, ved gamle bybrua) - Dickens (kjøpmannsgata.. Ikke vært på dickens i denne byen.. Men den i Stavanger var noget sliten) Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 Bruneste? :--o Lenke til kommentar
SomPo Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 Uten navn (Seriøst, det stedet her har ikke noe navn, men det ligger under After Dark) (Fjordgata) Dette stedet heter, eventuelt blir kalt "kjelleren" av de som vanker der. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 Bruneste? :--o 6965604[/snapback] samme tenkte jeg :O Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 Bruneste? :--o 6965604[/snapback] Bruneste? :--o 6965604[/snapback] samme tenkte jeg :O 6966220[/snapback] Vi er vel for unge for å forstå.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 Uten navn (Seriøst, det stedet her har ikke noe navn, men det ligger under After Dark) (Fjordgata) Dette stedet heter, eventuelt blir kalt "kjelleren" av de som vanker der. 6965649[/snapback] Og de som vanker der er for det meste -skikkelige- alkiser eller narkomane. Virkelig et sted å avse et besøk når festen begynner å dø ut Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 3B er definitivt den shabbyeste plassen jeg vet om. Dickens og Den Gode Nabo er som resturanter i forhold. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 3B er vel ikke så brunt at det gjør noe, er bare det at klientellet ser ut som om det har blitt dratt ut av ræva på satan selv. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 Kanskje pub'er for utlendinger ?... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 Okei, nå er det nok av det udugelige skitpratet deres. Neste innlegg som ikke kommer med anbefaling av brun pub, rapporteres. Hvis dere ikke veit hva en brun pub er, så har dere med andre ord ingenting å si her. Topic er klar: Jeg vil få anbefalinger om brune puber i Trondheim Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 Bobby's Bar Søndregate 22 a Den ene gangen jeg svippet innom var det høy neseknusingsfaktor og folk som dro linere med makka rett fra bardisken. Stort shabbyere og brunere blir det vel ikke. Lenke til kommentar
Mr. Ichkitdze Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 Krambua.... I say no more.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 Kan sikkert legge til Cheers også, uten at jeg har vært der i lengre perioder selv. Temmelig brunt og utrivelig sted. Ingenting i nærheten av navnebroren, i hvert fall. (Olav Tryggvasonsgate 48) Og stedet under After Dark kalles for øvrig "Kjeller'n" på folkemunne, uten at jeg vet om det er et offisielt navn. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Pia's, rett ovenfor samfundet ved sidenav 7-11 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Det er jo ikke så stor forskjell på brune puber og vanlige puber lengre da, røyklukta henger jo like tett nå Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Fru Lundgren Pub; Kjøpmannsgata 52 Herregud, for et sted. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Hvordan kunne jeg glemme det stedet? Aj aj aj. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 VAr på Dickens i Trondheim en gang, greit sted, dog ikke så brunt... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Da har jeg oppdatert litt. Bl.a. delt inn pubene i to kategorier: Brune og semibrune. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå