Solid Edge Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Skal sette opp trådløst nettverk i heimen, men er ikke helt med når det gjelder trådløst nettverk. Nettet må være stabilt (100%), og raskt og ikke minst sikkert. Og det hadde vært høvelig og kunne sitte hos naboen og bruke dette nettet. Det må også være mulighet for å bruke det vanlige nettet dvs. ikke trådløs....Er det mulig og sette opp nettverket slik at den ene stasjonære pc'en styrer nettet. Enheter som skal være tilkoblet nettverket: - 1 stasjonær PC - 3 bærbar PC - 1 Printer - 1 Harddisk (ikke nødvendig) - (muligens en 2. stasjonær PC) Annen info: - Vi har kabelnett. (Dvs. TV,Internett og radio, i samme nett) - 2 etasjer i huset. (3 rom i første, og 4 i andre....) Håper noen kan hjelpe meg Endret 3. oktober 2006 av Delta_progeny Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 (endret) har funnet Denne Routeren, men kan jeg koble opp en printer og en harddisk til den? og jeg lurte også på om jeg heller skulle går får den nye 11n? Edit: Her er 11n'en jeg fant er den bra nok eller stabil nokk, er det noen som har testet den eller vet hvor jeg kan finne tester av denne? Endret 30. september 2006 av Delta_progeny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå