sveggi Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 hvis jeg kjøper en bærbar pc uten dvi, men kjøper en dockingstasjon til den som har dvi, da kan jeg bruke dvi'en der, og få samme bildekvaliteten som dvi fra en bærbar som har dvi direkte til skjerm? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Kommer an på skjermkortet. I de fleste tilfeller vil du ikke merke forskjell, D-sub leverer ikke dårligere bilde enn DVI. Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Det kan jeg skrive opp at det gjør. Ikke mye, men det kommer klart fram i en rekke situasjoner. Digitalt > Analogt Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Det kommer an på hvor god ramdac det er både i skjerm og grafikk kort . Det er store variasjoner på dette mellom ulike produkter (spesielt skjermer) . Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 hvis jeg kjøper en bærbar pc uten dvi, men kjøper en dockingstasjon til den som har dvi, da kan jeg bruke dvi'en der, og få samme bildekvaliteten som dvi fra en bærbar som har dvi direkte til skjerm? 6965508[/snapback] De jeg har testet gir MERKBART dårligere bilde på analog enn digitalt. Kanskje man mister litt kvalitet via docken, hva vet jeg. Men DVI gir et overlegent bilde. Lenke til kommentar
Pera86 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg vil bare kaste meg inn i diskusjonen. Jeg har to identiske LCD-skjermer på min stasjonære PC. På skjermkortet er det derimot bare en DVI-utgang, og en D-sub, og jeg må derfor koble en skjerm til hver. Jeg har brukt de sånn i rundt 2 år nå, og jeg ser virkelig INGEN forksjell. Ingen andre som har kommentert noe heller. Mulig at jeg er heldig, vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Prøv å koble opp pcen til HD-tv via D-sub, og sammenlign med DVI. Da snakker vi forskjeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå