Dt125 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 hei hvordan kan jeg slette brukernavnet fra forum? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 mener du bytte brukernavn eller slette hele brukeren? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Slette går ikke men bytte nick (og påloggingsnavn) er HER Lenke til kommentar
Mato Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 det er ikke mulig og slette brukere fra forumet , og det er heller ikke lov og lage nye brukere , har du en bruker her så er det for livet det og manuelt fjerne inlegge er og en uting btw har fått flere pm fra brukere som vil jag skal fjerne quter av den pag di manuelt fjerner alle inleggen sine Lenke til kommentar
Dt125 Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 jeg vil slette hele brukeren. vil også slippe å få mail for hvert innlegg som kommer, hvordan slippe det? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 jeg vil slette hele brukeren. vil også slippe å få mail for hvert innlegg som kommer, hvordan slippe det? 6978497[/snapback] Det går IKKE an å slette en bruker. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Hvis du er helt sikker angående sletting av bruker, kan du kontakte en i forumstyret. Tor Henning Ueland eller Ole Marius Aalton. Chills: Det går ann å slette/sperre en bruker, men ikke på egenhånd. Endret 1. oktober 2006 av PatrickM Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 vil også slippe å få mail for hvert innlegg som kommer, hvordan slippe det? 6978497[/snapback] Dette styrer du i kontrollpanelet, under Abonnementer. Du får berre mail om dei emnene/kategoriane du abonnerer på. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Rettelse: Kontoen kan ikke bli slettet uten samtykke fra bruker? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Rettelse: Kontoen kan ikke bli slettet uten samtykke fra bruker? 6978560[/snapback] Hvis forumstyret mener det er det beste, kan det gjøres. Forumet er ett tilbud, ikke en rettighet. Endret 1. oktober 2006 av PatrickM Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Rettelse: Kontoen kan ikke bli slettet uten samtykke fra bruker? 6978560[/snapback] Hvis forumstyret mener det er det beste kan det gjøres. Forumet er ett tilbud, ikke en rettighet. 6978567[/snapback] Og en kontrakt er en kontrakt! Tough ingen anelse om det står i den greie man må godta for å bli medlem. Endret 1. oktober 2006 av chills Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Den "greien" man godtar er forumets retningslinjer, du har de i menyen til venstre. Forumetstyret har lov til å gjøre som de vil, de eier dette, og du har aldri underskrevet noen kontrakt, verken skriftelig eller elektronisk. Du har godtatt krav som er stilt fra de som eier/drifter forumet. Endret 1. oktober 2006 av PatrickM Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 hei hvordan kan jeg slette brukernavnet fra forum? 6965368[/snapback] Send meg en PM så vil kontoen bli stengt, passord/e-post fjernet slik at kontoen blir slettet, men merk at brukernavnet og postene vil ligge igjen. (men kontoen blir da ikke knyttet opp mot noen) Lenke til kommentar
Dt125 Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 hei hvordan kan jeg slette brukernavnet fra forum? 6965368[/snapback] Send meg en PM så vil kontoen bli stengt, passord/e-post fjernet slik at kontoen blir slettet, men merk at brukernavnet og postene vil ligge igjen. (men kontoen blir da ikke knyttet opp mot noen) 6978647[/snapback] har sendt PM, men kontoen er enda her har du motatt? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 hei hvordan kan jeg slette brukernavnet fra forum? 6965368[/snapback] Send meg en PM så vil kontoen bli stengt, passord/e-post fjernet slik at kontoen blir slettet, men merk at brukernavnet og postene vil ligge igjen. (men kontoen blir da ikke knyttet opp mot noen) 6978647[/snapback] har sendt PM, men kontoen er enda her har du motatt? 7002204[/snapback] vær tålmodig da gutt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Rettelse: Kontoen kan ikke bli slettet uten samtykke fra bruker? 6978560[/snapback] Hvis forumstyret mener det er det beste kan det gjøres. Forumet er ett tilbud, ikke en rettighet. 6978567[/snapback] Og en kontrakt er en kontrakt! Tough ingen anelse om det står i den greie man må godta for å bli medlem. 6978572[/snapback] Ikke relevant De som eier forumet trenger ingen grunn til å hive ut folk eller slette brukere. Men så har de vært så elskverdig å gi noen retningslinjer og netikette og så får vi håpe at vi alle får lov å bli så lenge de følges. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg