sovende Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hei! Har kjøpt en ny maskin som fungerer helt utmerket. Vanvittig bra faktisk. Har et geforce skjermkort som duger bra (7650GT). Jeg vil ikke ha sli, men hver gang jeg logger på windows får jeg en irriterende beskjed om at sli er deaktivert. Jeg har lett etter en mulighet for å fjerne denne advarselen, men jeg finner det ikke noe sted. Noen som har en ide? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Du kan laste ned noen eldre skjermkortdrivere. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg får også under hver oppstart melding om at SLI er deaktivert fordet jeg har fjernet ett av skjermkortene. Og det selv om jeg har AGP. Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Var borti denne feilen med tidligere drivere, brukte da tipset herfra og det hjalp (jeg har bare 1 gpu). Har dog ikke hatt dette problemet med siste versjon av nvidia-driverne. Lenke til kommentar
stigho Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Last ned driver 84.21 (eller 84.25 for win xp x64). http://www.nvidia.co.uk/object/winxp-2k_archive_uk.html Gå inn i kontrollpanel og legg til/fjern programvare, slett Nvidia Driver. Restart maskinen og trykk avbryt når du får beskjed om ny maskinvare funnet. Installerer driveren du lastet ned, og restart maskinen. Du skal nå være kvitt problemet Lenke til kommentar
sovende Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Tusen takk! Problemet er løst! Men jeg ser at det faktisk ikke er nyeste driverne som er installert , så jeg får installere dem nå. Endret 29. september 2006 av sovende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå