Straffa Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Fable 2 bilder Link Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Får ikke noe særlig inntrykk av spillet utifra de bildene der. Elendig kvalitet var det også! Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Ser nice ut, men får ikke så veldig inntrykk av spillet nei Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Det bildet med den sjøen i nattestid virket utrolig pent. Vil gjerne se litt støre bilder og footage før eg sier noe meir. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Gleder meg til Fable 2. Håper faktisk verden er mere interaktiv denne gangen... Birger Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Ser veldig fram til Dette eg og ja, synd det ikkje kom noe mer om det på X06.. men men. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Var ikke lett å se mye ut i fra de bildene nei. Og der står sikkert Peter Molyneux og skryter spillet oppi skyene og forteller om hvor banebrytende det er og hvor mye frihet du har... Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Var ikke lett å se mye ut i fra de bildene nei. Og der står sikkert Peter Molyneux og skryter spillet oppi skyene og forteller om hvor banebrytende det er og hvor mye frihet du har... 6965501[/snapback] Hehe, tror han har lært seg å holde kjeften sin lukket etter det første Fable Uansett, gleder meg SINNSYKT til dette spillet. Fikk frysninger da jeg så E3-traileren, til tross for at den egentlig ikke viste en dritt. Synes bare atmosfæren i Fable var utrolig god, håper de får til det samme i 2'ern - samtidig som de gjør spillet mer likt slik Fable egentlig skulle ha vært. Lenke til kommentar
wise Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 konsepttegninger alt sammen. det ble ikke vist noe gameplay på x06. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 http://www.gamespot.com/xbox360/rpg/fable2...reviews;title;0 Intervju med Molyneux om noen av features'ene i Fable 2. Vi kan bl.a. få barn, spille som både mann og dame etc. I tillegg nevner han også "dynamic regions" - dette går ut på at dersom du kommer til en liten landsby inne i skogen en plass, og velger å handle med beboerne, kan landsbyen ha vokst seg større og mektigere om du kommer tilbake ti år etter. Dreper du derimot innbyggerne, vil stedet være gjengrodd senere. Høres kult ut I tillegg virker det også som den nye måten å sloss på, som Molyneux påstod i Leipzig at ikke gjaldt Fable 2, nå er med i spillet. GameSpot er i hvert fall 99% sikre. Tar dette med en bøtte med salt foreløpig, ettersom det er Peter Molyneux som sier det, men jeg blir utrolig imponert om alt kommer med. Blir spennende å følge utviklingen fremover Lenke til kommentar
veluci Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 når kommer fable 2 ut`? må bare ha det:P Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 tråden er slettet. noen som vet om mirror? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Her er hvertfall tre bilder som kom fra den tråden: Lenke til kommentar
EmmJay Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Som tidligere nevnt i tråden, ingen av bildene er fra selve spillet Fable 2. Molyneux brukte dem bare som illustrasjoner i bakgrunnen mens han holdt foredrag om spillet, så det er bare konseptbilder. Endret 7. oktober 2006 av EmmJay Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Er vel først og fremst gameplay-messig Fable bør fikses på. Grafikken på Xboxen var jo slett ikke dårlig. Synes faktisk den var ganske så gjennomført. Gameplay-messig derimot var det en del å utsette på. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 som skrevet.. når kommer fable 2 ut? gleder meg til det gjør:) Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 som skrevet.. når kommer fable 2 ut? gleder meg til det gjør:) 7025008[/snapback] 2007 Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Er vel først og fremst gameplay-messig Fable bør fikses på. Grafikken på Xboxen var jo slett ikke dårlig. Synes faktisk den var ganske så gjennomført. Gameplay-messig derimot var det en del å utsette på. 7024506[/snapback] Nå, gameplayet i Fable var bra nok det, og grafikken var jo nydelig! Problemet med spillet var vel først og fremst at det var alt for kort, og at alle featuresene som P. Molyneux hadde skrytt av ikke var der. Spillet greide rett og slett ikke å leve opp til sin (over)hype - samme hypen som for øvrig begynner å bygge seg opp igjen til Fable 2 nå Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Ser farlig bra ut! litt flaks jeg skaffa meg 360, var i bunn å grunn, kunn for RARE sine titler jeg slo til. Gleder meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå