Gå til innhold

TDU - hvordan finne challenges?

dobbelmann

Anbefalte innlegg

Har spilla Test Drive så det står etter, men nå står jeg fast. Vil ha Selby'en som man låser opp ved å gjøre Speed-challenges, og har gjort alle jeg kommer over. Har selvfølgelig valgt å bare vise speed-challenges, og det er ikke flere igjen, men bilen åpnes altså ikke.

Så spørsmålet er: når man velger en spesiell type challenge, vises da bare de som man har funnet, eller vises alle selv om man ikke har funnet disse tidligere?

Og, har ikke fått til kjøp og salg til/fra andre spillere. Er det noen som får det til, eller veit når denne tjenesten blir aktivert?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må gjøre unna andre challenges også.

Etter hvert så vil det dukke opp flere speed challenges, men man kan ikke gjøre ferdig alle speed challenges først, for så å starte på noen annet.

Når du er tom for en type challenge, og ikke har fullført alle vel og merke 30/30 f.eks, så kommer det flere etter hvert.

6965359[/snapback]

Mnjææ..ikke helt. Det kommer helt an på achievements. Det kommer opp challenges alt etter hvilken lvl du er, og lvl avgjøres på hvor mange achievements du har. Er du Pro , så vil alle Pro challenges være tilgjengelig, men du vil ikke se noen Champion challenges på kartet. Når du når 480 ach. poeng vil alt være tilgjengelig. Du kan se alle når du kjører tror jeg, men du får ikke lov til å spille dem før du har nådd tilstrekkelig lvl. Oppdragene deriomot tror jeg man må finne selv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...