Andsør Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Heisann. Prøvde å være kreativ med denne artige planten. Her er resultatet: Kommentarer? Endret 29. september 2006 av Andsør Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Du har ikke fått med deg hele planten og dette ødelegger mye av bildet. Jeg syns også at bakgrunnen er alt for lys. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Var veldig stilig faktisk, men kunne ønske man så hele planten som personen over. Men syns likevel dette var en litt spennende crop. Virker som det er endel støy i bildet, kunne jo vært noe å jobbe med. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Synes det er et harmonisk bilde. Fint, men hele planten skulle så absolutt vært med. Ellers er jeg kanskje litt mer positiv enn de to over. Synes fargene var veldig fine og den grønne er i fokus og skiller seg ut. Flott bilde alt i alt. Lenke til kommentar
sthlm Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Likte det slik det var. Synes ikke du behøver å ha med hele planten. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Likte det slik det var. Synes ikke du behøver å ha med hele planten. 6966777[/snapback] Kan du kanskje forklare litt bedre hva du synes var fint med bildet, slik at trådstarter kan få noe nytte ut fra denne tråden? Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Bakgrunnen: Den funker Crop: For lite eller for mye. Planten "mangler" et blad som peker nedover og ut av bildet som kunne cropes bort. På dette motivet kan det kanskje funke å crope litt til sånn at litt av potten også forsvinner. Lenke til kommentar
sthlm Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Likte det slik det var. Synes ikke du behøver å ha med hele planten. 6966777[/snapback] Kan du kanskje forklare litt bedre hva du synes var fint med bildet, slik at trådstarter kan få noe nytte ut fra denne tråden? 6966786[/snapback] Ble kanskje et litt for knapt svar ja. Sånn går det når det går litt fort i svingene Jeg synes det funker at du har croppet vekk litt av planten her. Det gjør at bildet ikke blir så tradisjonelt. Den grønne fargen mot den hvite bakgrunnen gjør mye for bildet. Mulig jeg ville gjort bakgrunnen enda lysere. Tok meg friheten til å redigere bildet litt. Tok med Rivers forslag om å croppe vekk litt av potten og. Har i tillegg kjørt opp saturation og brukt unsharp mask. Curves er brukt for å lysne opp bakgrunnen. Jeg synes det ble et sprekere bilde slik, men smaken er som baken. Edit: Lagt til ramme Endret 29. september 2006 av sthlm Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Personlig synes jeg ikke ditt forslag "sthlm" var noe bedre enn orginalen. Ble litt for "tett", mener jeg. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg likte shtml sitt bedre, mye finere farger. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Greit nok bilde, kanskje litt kjedelig. Typisk bilde som du finner i stock-foto-gallerier. Likte sthlm sitt kanskje litt bedre, men synes den var litt for croppet. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Fine farger i bildet. Det ble finere med sthlm sin versjon. Bra cropping og fine farger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå