hitokiri Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Talkmore lar deg laste ned så mange mobilspill du bare vil for 29 kroner i måneden. Men hvor mange spill du får er avhengig av hvilken mobil du har. Les mer Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hmm.. Fint tilbud for de som er veldig glad i spill til mobilen. Jeg selv kjøper aldri spill, og bilder kan da bare sendes fra datamaskin. Men det er som så. Det jeg er mest skeptisk til er slike abbonementstjenester. Plutselig glemmer man det ut, og da trekkes 30 kroner per måned. Lenke til kommentar
molna Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Samme systemet som i-mode i japan, og nå enkelte Europeiske land, som KUN er basert på abonnement av tjenester. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 jeg synes det er et kult tilbud jeg, og er generelt sett meget fornøyd med Talkmore.. Aprop abonnementstjenester, har dere sett den reklamen på TV om "Wallpaper pakken" som lar det skjule operatørlogoen for bare 25kr i UKA!??! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg