Espeen Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 hei.. Er det noen som vet om et sted der man kan få tak i et gratis domain navn, eller som vet hvordan dot.tk fungere!?! plz! Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 hei..Er det noen som vet om et sted der man kan få tak i et gratis domain navn, eller som vet hvordan dot.tk fungere!?! plz! 6964924[/snapback] Eneste jeg kommer på er moo.no Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hva er problemet dit med dot.tk? Og du har jo alltids www.has.it, men den, i likhet med moo og dot.tk bare redirecter deg til en URL som feks home.no/brukernavn/fil.html. Men det er kanskje ikke et problem? Lenke til kommentar
Espeen Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 jo.. problemet mitt med dot.tk er at den siden som sida mi er lasta inn på ikke godtar den sida.. fordi det kan inneholde seksualle ting, fikk jeg beskjed om... hehe Surlest tusen takk for tipset det funka kjempe bra.. veldig lett og enkelt..! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Feilpostet og dårlig emnefelt, stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg