Gå til innhold

Xbox 360 - mye forskjell med HD-TV?

hmz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sier er inne på noe der ja..

Hvis du skal spille Gears of War. Vil jeg tro du merker en stor forskjell. Bare sjekk de detaljene :D

Birger :)

6981112[/snapback]

Å herregud for noen detaljer på det der Gears of War! :dribble: Så jo nesten ut som tegnefilm jo ! :love: hehe ;)

Lenke til kommentar

Jeg får nå forsøke å komme med et vettugt svar. Har selv en gammel rå CRT 21" monitor og en 28" gammeldags CRT Tv. På monitoren kjører jeg med VGA kabel til xbox. Det blir utrolig bra og detaljert bilde med 768 x 1024 punkter.

I spillet Saints Row har jeg spilt en del på tv og en del på monitor. Bilde blir klart med detaljert på CRT monitor enn det blir på tv. Synes allikevel at det er fult spillbart på CRT Tv. Den eneste gangen jeg har slitt en del på TV har når jeg skulle gjøre Hitman Missions i Saints Row. Måtte ta det litt roligere for å kunne se hvordan folk så ut på langt hold på en vanlig tv enn jeg kunne på monitoren. Kartet i Saints Row er også litt enklere å se på monitor/HD enn det er på vanlig TV. Til de aller fleste missions har det gått som en drøm på en vanlig TV. Synes ikke selve spillopplevelsen blir så mye dårligere på vanlig TV.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...