Mala Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Så ka sier trådstarter? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Så ka sier trådstarter? 6969498[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=639996 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Kun på noen spill man merker forskjellen virker det som. Klart sitter man med en råtten gammel tv fra før av med rundt billedrør så blir det jo stor forskjell. Men du trenger ikke HDTV av den grunn. Selv har jeg en vanlig Widescreen TV med flat billedrør. Greier ikke å se noe forskjell mellom min kvalitet og andres HDTV kvalitet. Eneste er at Project Gotham Racing 3 vil bli likere på HDTV siden det ser ræva ut egentlig. Spillet har ikke antialiasing og det ser grusomt ut til tider. Men Dead Rising er det spillet som ser mest krystallklart ut. Det er vakkert ! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Den tråden hadde vel egentlig ikke noe med HDTV å gjøre da Men bra han fikk fisket det... Birger Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) se hvem som startet begge da Hei! Har akkuratt fått stipend nå, og vurderer å kanskje kjøpe meg en Xbox 360... Men er usikker på hvordan grafikken er når du spiller på vanlig TV? Er det mye forskjell på HD-TV - og vanlig TV? Tenker da på om det er vits i å kjøpe 360 da jeg ikke har HD-TV, og tviler litt på om det blir noen HD-TV på meg i nærmeste fremtid. Noen som har screen-shots der vi kan se forskjellen? Det eneste som stopper meg ifra å kjøpe 360, er at da jeg er usikker på grafikken på vanlig TV - og det at jeg personlig syns spilla kanskje er litt dyre tongue.gif Noen timer senere: BrukerRegistrert: 16/04-2006 Innlegg: 49 Hei! Var nettopp borte på en Ica Maxi der jeg benyttet meg av tilbudet der jeg kjøpte en slik en Xbox 360 Premium til 2499kr. Men har jeg alt jeg skal ha til å koble opp å bruke Xbox Live Market Place for å laste ned demoer, spill-trailere osv? Følger det med? Trenger hjelp for jeg kjøpte ikke spill og vil prøve ut maskinen! tongue.gif Takker for svar Og Mala har fått sitt svar Endret 30. september 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Burned! Takk for at du rettet opp det. Men du trenger ikke å bruke arealet på Mars til å skrive det. Birger Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Burned! Takk for at du rettet opp det. Men du trenger ikke å bruke arealet på Mars til å skrive det. Birger 6969650[/snapback] Nå er det bare halve Mars.. gratulerer med dagen! den 22.9 ........... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 se hvem som startet begge da snipp Noen timer senere: BrukerRegistrert: 16/04-2006 Innlegg: 49 Hei! Snapp Og Mala har fått sitt svar 6969589[/snapback] Eg fikk svar,og verden er perfekt. Eg fortsetter min rus i all glede. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Takk for det kewell79 Birger Lenke til kommentar
hmz Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 hehe, ja som dere så hadde jeg litt problemer i første omgang, men det ble fikset! Er utrolig fornøyd selv med Xbox'en, og får vel nesten spare penger til en HD-TV snart selv Noen som vet om plasser/butikker der de selger billige HD-TV'er? Eller er de enda dyre? Kanskje jeg bare burde vente litt før jeg evt. kjøper? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hi-Fi Klubben er mitt førstevalg ihvertfall. Men finnes sikkert en billig nettbutikk du kan bestille ifra. Birger Lenke til kommentar
Northland Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hvordan kan du koble til en lcd pc skjerm til xboxen da? Lenke til kommentar
fyshy Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hvordan kan du koble til en lcd pc skjerm til xboxen da? 6971941[/snapback] Med VGA kabel Lenke til kommentar
hmz Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Hvordan kan du koble til en lcd pc skjerm til xboxen da? 6971941[/snapback] Med VGA kabel 6972237[/snapback] Er det dyrt med slik en kabel da? Har du evt. link der vi kan kjøpe? Må vi ha en spesiell god skjerm for å merke forskjell? Ja, ble litt mange spm, men om noen gidder å ta seg tid til å svare meg, setter jeg stoor pris på det! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Kjøpte min på Elkjøp til 399,- trro jeg det var. Men du finner billigere uorginale utgaver på nettet. Birger Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Hvordan kan du koble til en lcd pc skjerm til xboxen da? 6971941[/snapback] Med VGA kabel 6972237[/snapback] Er det dyrt med slik en kabel da? Har du evt. link der vi kan kjøpe? Må vi ha en spesiell god skjerm for å merke forskjell? Ja, ble litt mange spm, men om noen gidder å ta seg tid til å svare meg, setter jeg stoor pris på det! 6976756[/snapback] Bare søk i prisguiden etter Microsoft sin VGA-kabel til 360`en. For du kjøper jo MS sin. Koster vel 2-3 lapper tenker eg. Får vel kjøpt det i vanlige el-butikken som selger konsoll tilbehør. Man kan bruke kabelen på ein vanlig CRT-Skjerm om man vil det. Endret 1. oktober 2006 av Mala Lenke til kommentar
hmz Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Hvordan kan du koble til en lcd pc skjerm til xboxen da? 6971941[/snapback] Med VGA kabel 6972237[/snapback] Er det dyrt med slik en kabel da? Har du evt. link der vi kan kjøpe? Må vi ha en spesiell god skjerm for å merke forskjell? Ja, ble litt mange spm, men om noen gidder å ta seg tid til å svare meg, setter jeg stoor pris på det! 6976756[/snapback] Bare søk i prisguiden etter Microsoft sin VGA-kabel til 360`en. For du kjøper jo MS sin. Koster vel 2-3 lapper tenker eg. Får vel kjøpt det i vanlige el-butikken som selger konsoll tilbehør. Man kan bruke kabelen på ein vanlig CRT-Skjerm om man vil det. 6976801[/snapback] okei, er det mye forskjell fra en vanlig TV? Blir det som en mellomting fra vanlig TV til HD-TV? Eller er det ikke noe merkbar forskjell å gå fra vanlig TV til den kabelen med å koble i Pc-skjermen? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Du får HD-grafikk for å si det enkelt. Altså overgangen blir nesten den samme som fra vanlig TV til HDT, i vesentlig mindre format selvfølgelig. Men kjøp MS sin fremfor Joytech. Har lest mye dårlig om sistnevnte. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Ved å bruke HD-VGA kabelen. Kan du se vanlid DVD filmer oppskalert til 1080p Pluss noen ekstra ting.. Birger Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hi-Fi Klubben er mitt førstevalg ihvertfall. Men finnes sikkert en billig nettbutikk du kan bestille ifra. Birger 6970149[/snapback] Med mindre du skal ha en tv som bare hifiklubben fører, ligger de ca 2-3000,- dyrere enn f.eks. SHG, iht Prisguiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå