Joachim_F Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Konami har fortalt når fotballfrelste spillere kan løpe til butikkene for å skaffe Pro Evolution Soccer 6 til PS2, Xbox 360 og PC. Les mer Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Både FM07 og PES6 én uke før planlagt? Herlig! Jeg gleder meg som en unge, forventningene er i taket, og jeg tviler på at Konami skuffer. Har prøvd FIFA07, og det var ikke et direkte dårlig spill, men jeg er nesten helt sikker på at PES6 vil bli et enda bedre spill. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Gleder meg til PES6 og forvetningene er høye her også. Jeg har prøvd Winning Eleven 10 som tilsvarer PES6, så jeg har prøvd gameplayet. Men i WE10 så er sesongdraktene like som PES5. Med andre ord så skal egentlig WE10 tilsvare PES5, men gameplayet er helt annerledes enn PES5. Litt rart dette her. Jeg får se når PES6 kommer. Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg kan faktisk ikke vente, spillet er forhåndsbestilt og jeg er klar.. Er det noen som vet om Konami holder fast på at PC spillere skal få lov å spille mot PS2 online? Jeg har hørt snakk om dette.. Pebino, som elsker PES Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Endelig et godt fotballspill! Fifa kan gå og legge seg ned og gråte nå! Offisiele lag og greier. Kjempeflott! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Endelig et godt fotballspill! Fifa kan gå og legge seg ned og gråte nå! Offisiele lag og greier. Kjempeflott! Det er egentlig det FIFA er sterkest på, nemmlig lisens. De har Champions League, flere offiselle lag enn PES og originale drakter på alle lag (rett meg hvis jeg tar feil). Sko vet jeg ikke hvordan FIFA er på. Det punktet PES vinner på er rett og slett spillbarheten og hvordan spillerne oppfører seg på banen. Helt genialt bare! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Gleder meg noe sykt. Dama kommer til å hate meg i lang tid etter jeg har fått det spillet. Lenke til kommentar
arash23 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 jeg kjøper pes6 m engang driter i fiffa haha Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg kan ikke fatte og begripe at folk faktisk spiller Fifa, når et så knakende godt spill som PES er ute. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg kan ikke fatte og begripe at folk faktisk spiller Fifa, når et så knakende godt spill som PES er ute. 6967962[/snapback] Kaskje fordi FIFA på X360 er/ser ganske bra ut? Er helt forskjellige fra de andre Fifa 07 i hvert fall... Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Vært mye skryt om X360-versjonen av FIFA 07, men av det jeg har sett (gameplay) så ser det ganske likt ut som WC på X360, kommer til å teste det ut, men har ikke så store forventninger, PES6 derimot, ser ikke ut til å skuffe, sett en del videoer nå og det ser ut som samme gamle gode gameplayet man er vant til, bare med litt forbedringer, noe bedre grafikk, bedre animasjoner, osv. Den er nok en sikker vinner for min del. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Dette blir konge! Synd det ikke kommer til vanlig xbox, så jeg kommer nok til å kjøpe meg en xbox 360 kun for dette spillet. PC versjonen skal jeg uansett også ha... Spent på hvordan gameplayet blir. Håper det ikke er altfor annerledes enn PES5, da dette jo rett og slett er genialt. Litt mindre pirkete dommere, bedre kontroll på høye gjennombruddspasninger, og bedre timing på løp fra medspillere, så er spillet perfekt. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Huff. Både FM2k7 OG PES6 - og jeg som strengt tatt ikke har en eneste krone å avse før jul. Må be til høyere makter at tipping/lotto gir avkastning så fort som mulig, slik at jeg får sjansen til å kose meg med kvalitetsfotball jeg også :| Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 PES>FIFA Slik vil det alltid være, tror jeg. Kommer ikke til å kjøpe dette, med tanke på andre titler som kommer, men det er helt klart PES som ville blitt kjøpt om jeg hadde valgt en. Lenke til kommentar
Azure Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 klarte ikke å vente jeg så har allerede skaffa fifa07. Men jeg tror den kommer til å samle støv ganske fort, gameplayet er artig i starten men som fifa viser hvert forbanna år, så er du lei i løpet av få måneder. går sikkert til anskaffelse av pes6 å, som sikkert klarer å underholde meg til da pes7. EA lurte meg igjen gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg