DrErling Skrevet 1. november 2002 Forfatter Del Skrevet 1. november 2002 Viftene byttes ut med røde. (Alle) Det freses ut "666" på høyre side av kabinettet, over hovedkortet. En eller flere ultrabright LEDs lyser mot utfresningen. Dette hadde blitt et djevelsk kabinett! Lenke til kommentar
DCP Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 JEg har også mitt drømmekabinett klart (i hodet) Lian Li (sølvfarget) Gullfarget viftegrill Blå vifte blå baybus Gullfarget chipsetkjøler Gullfarget skjermkortkjøler etc. Skal få opp greiene etter jul (da får jeg penger) *drømme* Lenke til kommentar
xthal Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 har pønsket litt på et drømmekabinett selv, og har kommet fram til at det må lage sfor hånd. har omtrent designet klart, se om jeg gidder å mekke det i 3dstudio. innebygd passiv radiator i selve kabinettet er en av ideene sammen med innebygd vanntank i sidedøra hmmmmm... er lov å drømme ikke sant :smile: Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Jeg har samme kabinett og strømforsyning... Jeg kan si følgende: det der er en grei PSU men den er ikke stille (520 watt'ern iallefall)... bytt den ut med noe annet. Det vet jeg at jeg skal så snart jeg gidder.. [ Denne Melding var redigert av: Blodhemn på 2002-11-01 23:20 ] Lenke til kommentar
kim2004 Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 ikke for å knuse dine drømmer, men jeg har akkurat det kabinettet med 5 røde led vifter, lepont 520w strømforsyning, innovatek baybus, innovatek vannkjøling på cpu, gpu og hk. runde "sølv" kabler, røde leds i dvd, cdr og floppy. samt et fett cutout i sidedøra + mere stasj. skal poste bilde så fort jeg får meg et kamera. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Koster vel ingenting i det hele tatt heller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå