Januar333 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) hei, for noen mnder siden kjøpte jeg konsentrert spylervekse ifra biltema blanda med vann ifra sprinkeln her i huset til anbefallt blandingsforhold og fyllte på både min og mutters bil og nå er begge tette.. er ikke tett i selve tuten er et annet sted, eller om motoren har fått seg en knekk men er den samme lyden så hvet ikke.. merkelig. Må ta av innerskjermen på bilen min for å komme til tanken\motoren og den sitter på rusta muttere så frister ikke. edit det versta av allt er at vinduet ble ikke rent av den dritt veska til biltema. Endret 29. september 2006 av freddy85 Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Nei, vinduet blir ikke rent, men alt annet blir det. Jeg blandet ca. 2 tredeler konsentrert spylervæske og resten vann. Jeg prøvde å vaske badet med det en gang, og etterpå har jeg ikke brukt noe annet, for å si det sånn. Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Jeg har forøvrig blandet dette på en sprayflaske, og den har ikke blitt tett eller hatt noen andre problemer. Endret 29. september 2006 av larschroe Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Jeg har forøvrig blandet dette på en sprayflaske, og den har ikke blitt tett eller hatt noen andre problemer. 6967025[/snapback] hjelper ikke meg at du bruker skvipet til å vaske det møkkete badet ditt. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Muligens det vannet du har i springen inneholder mye kalk eller mineraler som klumper seg pga spriten og tilsetningene. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Nei, vinduet blir ikke rent, men alt annet blir det. Jeg blandet ca. 2 tredeler konsentrert spylervæske og resten vann. Jeg prøvde å vaske badet med det en gang, og etterpå har jeg ikke brukt noe annet, for å si det sånn. 6967019[/snapback] Da kommer Blekkulf og vennene hans og tar deg snart. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Muligens det vannet du har i springen inneholder mye kalk eller mineraler som klumper seg pga spriten og tilsetningene. 6967730[/snapback] Godt forslag men er brønnvann med veldig lite kalk her. Mulig at jeg må tappe allt og helle rein whitesprit oppi der mulig det hjelper? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Ja, men vær forsiktig med hva kjemikalier du har opi der. Det er noe som kommer til å treffe lakken på bilen etterhvert og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå