mad-hatter Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg har ikke fulgt med så mye på anime det siste året, og lurte på om det har kommet noen nye FILMER i det siste (ikke serier altså). Den siste filmen jeg så var Innocence. Lenke til kommentar
cagalli Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg har ikke fulgt med så mye på anime det siste året, og lurte på om det har kommet noen nye FILMER i det siste (ikke serier altså). Den siste filmen jeg så var Innocence. 6964581[/snapback] Har kommet en ny fra Studio Ghibli. Husker ikke hva den heter, noe med Cello. Lenke til kommentar
Trazzer Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Cello er det ikke Studio Ghibli som har laget... Den nyeste filmen til Studio Ghibli er Tales from Earthsea (2006) :!: Lenke til kommentar
cagalli Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Stemmer det...han som har laget filmen har tidligere jobbet for Ghibli. Hvis du bor i Bergen, så skal de vise Paprika på BIFF. Den filmen er fra i år. Lenke til kommentar
akan Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Stemmer det...han som har laget filmen har tidligere jobbet for Ghibli. Hvis du bor i Bergen, så skal de vise Paprika på BIFF. Den filmen er fra i år. 6967384[/snapback] kult. det må eg få med meg når er biff igjen? Kommer bare på Howl's moving castle av nye filmer som eg har sett i det siste, og den er veldig bra Lenke til kommentar
cagalli Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 www.biff.no De skal sende Kamikaze Girls også. Ikke anime men verdt å se. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg har ikke fulgt med så mye på anime det siste året, og lurte på om det har kommet noen nye FILMER i det siste (ikke serier altså). Den siste filmen jeg så var Innocence. 6964581[/snapback] Har kommet en ny fra Studio Ghibli. Husker ikke hva den heter, noe med Cello. 6965005[/snapback] Sero hiki no Gôshu/Gauche the Chellist er ikke en ny film (den er av Isao Takahata, fra 1982, dvs før-Ghibli), men er ganske nylig nyutgitt på DVD i Japan (har den opprinnelige utgivelsen selv). Og Takahata har ikke "tidligere jobbet for Ghibli", han er grunnlegger av Ghbili (sammen med Hayao Miyazaki) og deler fremdeles leder-rollen med Miyazaki. Ghiblis nyeste, Gedo senki/Tales from Earthsea, basert på deler av Ursula K. Le Guins bokserie, er regissert av Hayao Miyazakis sønn Goro Miyazaki, og er første filmen hans. Siden OP sier siste nye han så var Innocence er det vel naturlig å nevne Kôkaku kidôtai: Stand Alone Complex Solid State Society/Ghost in the Shell: Stand Alone Complex Solid State Society, som foregår en tid etter at GitS: SAC sesong 2 er slutt, og hadde premiere i Japan for en måned siden. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Graver fram en gammel tråd, noen som vet om det er kommet noen nye filmer ? Paprika og siste Ghost in the shell (Solid State Society) kommer snart på DVD til Amazon.co.uk (begge er bestilt) noen som har noen andre filmer som jeg bare "må ha" paprika kunne jeg ikke vente med, så den har jeg allerede sett Den var så fantastisk at jeg bare måtte ha den på DVD. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Du kunne nok bare lagd en ny tråd i stede for å drive arkeologarbeid. Vet at Naruto the move 4 snart kommer og Bleach, Memories of Nobodyy fansubs er vel rett rundt hjørnet (hvis de ikke allerede er ute for alt jeg vet) Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Memories of Nobody will be released on DVD September 5th, 2007 Ingen sub før den tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå