Gjest Slettet-i6XWZnn85h Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Noen som har eit brute force script liggende? som eg kan bygge videre på? Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 det var veldig lite informativt. Hva skal du brute force? md5 eller sha1 hashing? annen form for hashing? hvilke funksjoner skal scriptet (man lager forresten ikke script i C#, så det blir egentlig feil uttrykk å bruke) ha? og hva i all verden er en brute force "søk"? rainbow tables? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-i6XWZnn85h Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Eg trenger bare funksjonen som genererer ordene. er det noen som kan hjelpe meg med det? Lenke til kommentar
LooneyTune Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Bare last ner ein brute-force vel, Cain and Abel løser di fleste typer hasher, Eller så er John the Ripper veldig bra... Endret 30. september 2006 av LooneyTune Lenke til kommentar
Gjest Slettet-i6XWZnn85h Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Ja eg veit det finnes noen av de der. Men! Eg trenger kun ein funksjon! Lenke til kommentar
lnostdal Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Ja eg veit det finnes noen av de der. Men! Eg trenger kun ein funksjon! 6969617[/snapback] du gjør det ja? forsøkt å legge til et par utropstegn til? det hele foregår generelt sett slik: http://en.wikipedia.org/wiki/Brute-force_s...Basic_algorithm om du tar en titt på den artikkelen står det "very general"; sier det deg noe? kanskje du får svaret du er ute etter om du gjentar samme spørsmål en gang til uten å legge til noe nevneverdig info om hva du faktisk er ute etter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-i6XWZnn85h Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Eg har lest på den. Men skjønner ikkje heilt det der. eg har skrive det heile i php. men php blir egentlig for treigt til sånt noe. Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 php er ikke spesielt treigt, men scriptet vil nok time ut hvis det må kjøre for lenge. Eller så har du klart å lage en rekursiv loop som aldri stopper, da vil det ta lang tid, ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-i6XWZnn85h Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Det er ikkje noe problem.. det har eg tenkt på for lenge sida. men c# vil være mye mere effektift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå