zakzz Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 hei noen som vet hvilken motor rieju rs2 125cc har har hørt det kanskje er yamaha men vil være sikker. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 Yamaha blåkopi tror jeg 4takts motor desverre. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 Motoren er ikke en blåkopi av en Yamaha-motor. Det ER en yamaha-motor. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 100% sikker ? Mener de bruker en blåkopi jeg, men kan godt være det er en Yamaha motor. Kvaliteten er nok uansett grei Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 Det er en Yamaha-produsert motor. Er mange MC-produsenter som bruker motorer fra andre kjente merker. Bl.a. Aprilia RS125=Rotax, RS250=Suzuki, AM6 er jo en Yamaha/Minarelli-motor. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Klar over det. Svært få mopeder / lett mcr som bruker egenproduserte motorer, er vel kun Derbi, Honda, Suzuki og sikkert noen jeg glemte. MEn Rieju, Aprilia, MH, Gilera, CPI osv.. bruker jo yamaha eller derbi motorer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå