anarchima Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Hei alle sammen! Jeg og ca. 4 andre har startet opp en engelsk-språklig musikk anmeldelse side, og vi lurte om noen frivilige her på forumet har lyst til å hjelpe til! Du må kunne skrive engelsk og ha omfattende musikk kunskap. Du trenger ikke kunne html eller noe lignende (dette tar vi oss av). Vi kan desverre ikke tilby penger for det dere skriver, men det er jo alltid morsomt å spre sine tanker og meninger om musikken du lytter til. Du får navnet ditt på "trykk" selvfølgelig :smile: Her er adressen: http://thewelkin.hey.nu Kontakt "[email protected]" for mer informasjon eller bruk "add review" knappen for å sende anmeldelsene til moderatorer. Takker på forhånd og vil understreke at dette ikke er en komersiell reklame. Mvh. anarchima Lenke til kommentar
eldar Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 ettersom siden har vokst fikk jeg lyst til å dumpe posten i håp om at siden skal bli enda bedre. har bookmarket den. stå på ! Lenke til kommentar
sete Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Så bra ut den sida der da :smile: *bookmarker* Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 får kaste meg på bølgen jeg også da.... Lenke til kommentar
snorri Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 22:27, skrev anarchima:Hei alle sammen! Jeg og ca. 4 andre har startet opp en engelsk-språklig musikk anmeldelse side, og vi lurte om noen frivilige her på forumet har lyst til å hjelpe til! Du må kunne skrive engelsk og ha omfattende musikk kunskap. Du trenger ikke kunne html eller noe lignende (dette tar vi oss av). Vi kan desverre ikke tilby penger for det dere skriver, men det er jo alltid morsomt å spre sine tanker og meninger om musikken du lytter til. Du får navnet ditt på "trykk" selvfølgelig :smile:Her er adressen:http://thewelkin.hey.nuKontakt "[email protected]" for mer informasjon eller bruk "add review" knappen for å sende anmeldelsene til moderatorer. Takker på forhånd og vil understreke at dette ikke er en komersiell reklame.Mvh.anarchima argh... hørtes spennende ut, og siden jeg har litt fritid for tiden, så hørtes det j****g spennende ut... digger nesten alle typer musikk og synes selv at jeg har bra kunnskap om det... helt til jeg så at det var en side dedikert til metal... qlt med metal, tingen er bare at jeg ikke kan jacks**t om metal.. men om du starter en side om soft eller punk rock, plz snakk med meg... h******e Lenke til kommentar
kosh Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 veldig bra side,med ein del interessante reviews,vore gøy å skrive reviews,hadde en hatt bakgrunn nok til det :/ <Ragnarok - In Nomine Satanas> [ Denne Melding var redigert av: kosh på 2002-11-28 23:14 ] Lenke til kommentar
semperfi Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Ahhh.Glimrende! Si fra hvis dere trenger ei skive da:) Svipp innom siden vår og se hva andre synes om musikken vår! http://www.semperfi1.com Beste hilsener Arild Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Synd at det bare er metal merde. Ellers kan dere utvide siden med andre musikk stiler som kan være mer attraktiv for folk. Or something. Lenke til kommentar
anarchima Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 Takk for all god feedback! Men det er ikke bare en side om metal. På forsiden står det at vi skriver om "metal, prog./alt. rock, indie, jazz and more...". Det er jo bare tilfeldig at de fleste anmeldelsene er metal på forsiden akkurat nå. King Crimson, Massive Attack, Flaming Lips, Belle & Sebastian, Pixies, Frank Black osv. er jo ikke metal. Så bare ta kontakt om du tror du kan skrive en god review (på Engelsk). Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå