Evil-Duck Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg skal kjøpe meg hjelm og hansker til mopeden så lurte på om dere vet noen internett sider de seller sanne ting. kom og gjerne med tips til hjelm mellom 1000-1500,- takker for alle svar Lenke til kommentar
TTomas Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Sjekk www.mc-deler.no og http://crash.alphadesign.no/index.html De har en del Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 dra til en mc-butikk og prøv hjelmer, jakker, hansker osv.. ikke kjøp på nettet, for plutselig finner du ut at faen den jakka var litt liten, eller fuck denne hjelmen var helt jævlig og ha på hue.. Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Støtter ssswopp og du burde kjøpe ganske trang hjelm. I mitt tilfelle iallfall så fikk jeg vondt i hodet av å ha den på når jeg skulle kjøpe deg, mens nå er det nesten for stor. Du "vier" den altså ganske mye ut. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg har kjøpt på MCdeler, kjempe bra bukse. Eneste ulempen er at du ikke har muligheten til å prøve varen før du kjøper, dermed får du frakkostnader begge veier om du må returnere. Believe me, det er dyrt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå