mushi Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Festklar. Ser full ut før jeg har begynt å drekke. Lover godt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Etter en lengre periode med masing om posting av meg og min kjære av Neppe gjør jeg det til slutt! EDIT; Sorry for størrelsen!! Endret 3. februar 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Ser ut som han fyren på venstre side i bildet har samme dressjakke/blazer som meg.. Ligner i hvertfall ganske mye. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Er 2xt-skjorter som Aslak tok med seg hjem fra jobben Sier aldri nei til gratis t-skjorter... Har en uke å bruke de på, skal bruke de godt. 7857972[/snapback] Omfg! Det er jo anti-fildeling t-skjorte. Flaut! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) [bILDE] Preteen! Edit: Jada, litt sliten etter turing og gåturen hjem fra byen... Endret 4. februar 2007 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Er 2xt-skjorter som Aslak tok med seg hjem fra jobben Sier aldri nei til gratis t-skjorter... Har en uke å bruke de på, skal bruke de godt. 7857972[/snapback] Omfg! Det er jo anti-fildeling t-skjorte. Flaut! 7866698[/snapback] Det vet jeg jo Men kampanjen er ikke i gang ennå så ikke alle plukker den helt ennå. Ergo, jeg har vel en uke eller to på meg før folk begynner å skjønne hva de står for og jeg blir lynsjet :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Full fotograf gir uklare bilder, eller? Må si jeg likte den t-skjorta, Smårips. Uansett anti-piracy eller ei Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Nettopp. Er så mange som går rundt med vitser de ikke skjønner, band de ikke liker og meninger de ikke har på t-skjortene sine allerede, at jeg ser ikke helt forskjellen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 He he Hmm, må kjøpe meg noen nye t-skjorter tror jeg. leter etter ei det står "Fuck the world" på, type xxl, klin umulig å finne. Finner fuck off og fuck you og alt mulig, bar ekke fuck the world. pes. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 hvorfor har han på seg en sånn rar hatt? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor raskt bilde Lenke til kommentar
April Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Endelig: The internet is BACK! Sitter nå å hører på nydelig musikk, slapper av og ser overrasket ut ^^ Hva gjør resten av forumslavene på? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Hehe, dette var det eneste bildet jeg kunne finne av meg selv fra nyttårsaften :!: Endret 7. januar 2011 av Abnegation Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Tatt for 5 min siden Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Battle.net har ødelagt min søndag. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Tatt for 5 min siden 7872029[/snapback] Du er kanskje verdens fineste dame. Og du har alle de rette verdiene Her er mitt første bidrag i denne tråden, og poster Linn C et lettkledd bilde av seg selv, skal jeg dra den lengre Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Me = Han som kjører og vinker. Han andre er Lamakar. Ikke så veldig recent... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 :!: Hehehehehehe .. Hul i ørene jeg, 6 i hvert igjen! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Ikke så recent.. Men gud så full jeg var der.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hæpp! Lenge siden sist post her for min del Jeg "spiller" på en basshals uten strenger Halsen: Kroppen Den kommer til å bli svært fin når jeg er ferdig med den, tror jeg. Hvis alt går som jeg vil blir det trehvit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå